Gå til innhold

Vet ikke hvor jeg har hun

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

28/26år

Første daten varte i 3-4 timer og vi koste oss begge to. Hun fortalte meg om at hun hadde en plan klar om daten gikk rævva og da antar jeg hun koste seg så mye at hun kunne fortelle meg on sånt. Vi avtale date #2 så og si samme kveld som #1 var over. I går så ble hun med på en spontant tur langs vannet for å kjøpe is og jeg får tegn på at hun er interessert også.

Men det har vært veldig lite tegn på at hva hun ser etter. Vi har ikke gjort noe mer enn å klemme og thats it. vi snakker godt på snapchat osv. 

Kunne ha kysset på date nr#1 men jeg vil ikke ødelegge for noe som kan bli seriøst. Jeg er liksom ikke ute etter ei å pule.

Hvordan foreslår dere jeg går frem? Jeg skal treffe henne til uka for middag og kino.

mvh mann28

Anonymkode: 10e88...04d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre hun som sitter med svarene? 

Men synes du stresser veldig. Gi det tid og la det utvikle seg naturlig. 

Anonymkode: 0177f...7ed

• Liker 2
Skrevet

Ei jente vil alltid gi klar beskjed innen rimelighetens tid om hva hun vil (skal?).. bare slapp av, du vil garantert på svar fra henne selv om ikke så lang tid 😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare spør neste gang dere går tur litt om når hun sist var i et forhold, om hun ønsker et forhold nå og føler seg klar for det eller bare vil ta sommern som den kommer, litt hvordan type forhold og mann hun vil ha og hvordan hun ser for seg livet om 5 og 10 år. 

Bare fint å prate om litt viktige og vesentlige ting på date og ikke bare pjatt om været og jobben. 

Anonymkode: 412e5...ad1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk å flørte da, mann. Se varmt i øynene og smile, stryke på handa når muligheten byr seg, kommentere utseende hennes (men ikke overdriv og vær cheesy), eller hva hun har på seg. Går du for lenge uten å flørte så er du bare venn for henne.

Anonymkode: 651c8...67d

• Liker 4
Skrevet

Du stresser veldig. Hvorfor tok du ikke hånden hennes når dere gikk tur? Er den letteste minst invasive metoden for å se hvordan ting ligger ann. 

AnonymBruker
Skrevet

*Vet ikke hvor jeg har HENNE.

Anonymkode: d880f...eac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun er en hun(d)? 

Anonymkode: a1a9a...d6f

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor jeg har hun

Anonymkode: 10e88...04d

Har du sjekka under sofaen? Ellers så lønner det seg å tenke på hvor du satt a fra deg sist.

Lykke til i letingen.

Anonymkode: e2a3a...d06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo ikke møtt henne mer enn 2 ganger? Slapp av og se hva som skjer. 

Anonymkode: 50945...795

AnonymBruker
Skrevet

Du tar det helt rolig og dere koser dere, sånn som dere gjorde sist. Vær avslappet og hyggelig, og få henne til å fortelle om seg selv.

Jeg synes det blir for tidlig å spørre om hvordan hun ser for seg fremtiden om 5-10 år osv., det kan virke litt klamt nå i startfasen. Kos dere, og ta det som det kommer! Gi henne komplimenter og fortell at du liker henne! Alle liker å få høre fine ting.

Det må gå seg til litt og dere må bli bedre kjent før dere kan ta avgjørelsen om forhold og "hele pakka".

Anonymkode: 3977e...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...