pinkdenim Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 (endret) Jeg har bodd på Grefsen i fire år, og ønsker å flytte noe mer sentralt. Jeg lurer på om dere har noen skjulte skatter av borettslag, gatenavn, nabolag osv der det er lett å trives? Ønsker å kjøpe tre-roms, budsjett ca 5.000.000. Edit: setter pris på utsikt, kveldssol, nærhet til parker/grøntomr, nærhet til kollektiv og matbutikk, treningssenter, har ikke bil. Er forøvrig 25, singel og jobber i sentrum. Endret 21. mai 2018 av pinkdenim
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #2 Skrevet 22. mai 2018 Søk på finn.no etter treroms under 5 mill, så ser du hva du kan få hvor. Mange fine steder, men jeg vet ikke pris. Hva med Telthusbakken eller Rodeløkka? Anonymkode: c7886...8a7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #3 Skrevet 22. mai 2018 Rodeløkka er fantastisk! Anonymkode: 98342...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #4 Skrevet 22. mai 2018 Etterstad/Kværnerbyen. Anonymkode: 94918...fb9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #5 Skrevet 22. mai 2018 20 timer siden, pinkdenim skrev: Jeg har bodd på Grefsen i fire år, og ønsker å flytte noe mer sentralt. Jeg lurer på om dere har noen skjulte skatter av borettslag, gatenavn, nabolag osv der det er lett å trives? Ønsker å kjøpe tre-roms, budsjett ca 5.000.000. Edit: setter pris på utsikt, kveldssol, nærhet til parker/grøntomr, nærhet til kollektiv og matbutikk, treningssenter, har ikke bil. Er forøvrig 25, singel og jobber i sentrum. Du har bodd i byen i 4 år. Da er du kjent nok til å sortere bydelene og områdene selv for å finne det du ser etter. Ruterkort har du sannsynligvis også så du kan reise rundt og se på objektene du finner interessante. Lykke til i jakten på ny bolig Anonymkode: f2a22...424 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #6 Skrevet 22. mai 2018 Sagene, men mulig en 3-roms koster mer enn 5 mill der nå. Er en stund siden jeg flyttet derfra. Er treningssenter der og relativt kort vei til Maridalen. Kort vei til Myraparken, flere matbutikker og fantastiske tandoori hut. Ikke bli lurt, det ser ut som et gatekjøkken utenfra, men er koselig inne og sykt god mat. Busser går det hele tiden. Anonymkode: fe2e9...ef1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #7 Skrevet 22. mai 2018 Homansbyen eller området rundt der ned mot slottet er veldig fint i hvert fall Anonymkode: 4ae0f...af7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #8 Skrevet 22. mai 2018 Liker området rundt Alexander Kiellands plass. Anonymkode: d26f3...c23
The Zapper Skrevet 22. mai 2018 #9 Skrevet 22. mai 2018 Kampen og Rodeløkka er i min mening de triveligste og sentrumsnære nabolagene. De innfrir også de fleste av dine kriterier.
Rosalie Skrevet 22. mai 2018 #10 Skrevet 22. mai 2018 (endret) Mitt hjerte tilhører Gamlebyen og Grønland. ❤️ Kort vei til Botanisk Hage, Tøyenbadet og Sørenga, spennende butikker og gode, rimelige restauranter, bra puber/barer, kort rusletur til Jernbanetorget, busser, t-bane og trikk i umiddelbar nærhet, og treningssenter både i kjede og uavhengige å velge mellom. Østkanten er mitt Oslo, da, og jeg sier som Don Martin: Grønlandsleiret er hovedgata i byen min. Hadde jeg vært villig til å bruke 5 mill. på bolig, hadde det blitt i området Tøyen/Grønland/Gamlebyen. Jeg har for øvrig venner som bor på St. Hanshaugen, Torshov, Bjølsen og Vika, og alle stedene er steder jeg fint kunne trivdes veldig godt. Endret 22. mai 2018 av Rosalie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå