Gjest Embla s Skrevet 27. februar 2005 #1 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det noen som vet hva Arne Jacobsens 7'er stol koster ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2005 #2 Del Skrevet 27. februar 2005 http://www.dinside.no/php/art.php?id=114126 Der finner du litt priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. februar 2005 #3 Del Skrevet 27. februar 2005 http://www.dinside.no/php/art.php?id=114126 Der finner du litt priser. Takk Mie! Har nemlig fått et tilbud på noen brukte sånne, så ville gjerne sjekke pris først. tilbudet jeg har fått er bra, så tror jeg slår til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2005 #4 Del Skrevet 27. februar 2005 Åh - heldige du! Hvilken farge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. februar 2005 #5 Del Skrevet 27. februar 2005 Kan få kjøpt sorte eller hvite. Er litt i tvil faktisk.. (og bør bestemme meg snart!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. februar 2005 #6 Del Skrevet 28. februar 2005 Kjøp svart. Skitt synes så raskt på hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #7 Del Skrevet 28. februar 2005 Kjøp hvite! Støv, fingermerker og skitt syns faktisk mye bedre på svart enn på hvitt! Hva passer best i interiøret forøvrig da? Det bør jo være avgjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2005 #8 Del Skrevet 28. februar 2005 Jøss, det var da voldsomt til hell - du får til og med velge farge. Blir sikkert fint uansett, jeg tror jeg hadde valgt hvite. (Men for et år siden sikkert sorte ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå