Gå til innhold

*spoiler* 5 ting som irriterer meg med Lost

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

5 ting som irriterer meg med Lost:

- at de aldri blir brune

- at han feite karen aldri blir tynnere

- at de tydeligvis bruker vanvittig mye tid på utseendet siden alle hele tiden ser så freshe og velstelte ut

- at Clares baby aldri blir født

- At tragiske ting skjer (folk dør, blir kidnappa osv osv), men i neste episode så er det glemt.

:-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun høygravide dama er i topp-form og ikke fødte/aborterte under en påkjenning som et flykrasj må ha vært!

Skrevet

At de ikke bader mer. Fin hvit strand, ikke så mye å gjøre, stor deili sjø.... :hoppe:

Gleder meg til sommeren!

Skrevet
At de ikke bader mer. Fin hvit strand, ikke så mye å gjøre, stor deili sjø.... :hoppe:

Gleder meg til sommeren!

Pga hun som skulle ut og ta seg en liten dukkert og døde sikkert.

Synes det er rart at håret deres ikke vokser, så episode 16 i går, og de ser jo helt like ut alle sammen! Og skjeggvekst er heller ikke noe problem her nei hmmm...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Pga hun som skulle ut og ta seg en liten dukkert og døde sikkert.

Synes det er rart at håret deres ikke vokser, så episode 16 i går, og de ser jo helt like ut alle sammen! Og skjeggvekst er heller ikke noe problem her nei hmmm...

men de har jo barbersaker, og de barberer seg ofte har vi skjønt :) hvis jeg hadde vært stranda på en øde øy hadde jeg også sminka meg hver dag og barbert leggene mine :tunge1:

Skrevet

Hehe ja så klart :)

Og en ting til, de fyker jo rundt sammen hver dag 24/7, når får de egentlig tid til å gå og drite for å si det så vulgært? :-? Og hvorfor er villsvinene så sure!

Skrevet
5 ting som irriterer meg med Lost:

- at de aldri blir brune

- at han feite karen aldri blir tynnere

:-?

Har de ikke vært der bare noen dager, da? Trodde det så langt dreide seg om en uke eller noe slikt?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Har de ikke vært der bare noen dager, da? Trodde det så langt dreide seg om en uke eller noe slikt?

ok, men jeg har sett 17 episoder...

Gjest happyending
Skrevet

Jeg har bare sett de episodene som er vist på tvnorge, men jeg lurer ganske mye på hva "tingen" med serien egentlig er.. Min stefar trodde at alle egentlig var dau..

Men det eneste som egentlig irriterer meg er det greiene som velter trær...

Skrevet

Jeg mener også at de ikke har vært der så lenge. Tenkte noe i retning av at en episode er ca. en dag. Og så langt som jeg har sett har de mer rufsete mennene latt skjegget gro, men de andre barberer seg.

Skrevet

Den episoden som gikk nå på onsdag hadde de vært der i 6 dager...

Greit nok med skjegget som ikke kommer... men hva med sårene deres? Pleier ikke skrubbsår å bli svakere for hver dag?

Hvordan har det japanske/kinesiske paret klart seg i den vestlige verden uten å kunne snakke engelsk?

Skrevet

Hvordan har det japanske/kinesiske paret klart seg i den vestlige verden uten å kunne snakke engelsk?

Snakker ikke de engelsk da? Mente jeg snappet opp en kommentar: So you speak English, eller noe slikt her om dagen?

Gjest Gjesten
Skrevet

Jepp, traileren viser at ho snakkar ganske godt engelsk, og sjokkerer folk rundt seg. Eg og trur at dei enter er døde eller i eit anna, parallellt univers eller kanskje i ein annan dimensjon. Og dersom dei eigentleg er døde, så er det jo ikkje rart om pappa'n til Jack rusla ut av kista si eller at verken skjegg eller sår gror :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet

hvorfor skal de være døde?? De overlevde jo, og er stranda på en øy...

Gjest Gjesten
Skrevet

Det er berre ei sånn Stephen King greie eg huska eg las ein gong... Noko om folk som ikkje innsåg at dei døydde, eller som sov rett før styrten, eller som ikkje sov eller besvimte eller kva det no var. Eg trur kanskje dei er døde eller i eit parallellt univers eller noko slikt ja.

Skrevet

Syns også det virker logisk at de er døde, men ikke skjønner det selv...

Husker en annen film om noe lignende en gang - om et tog... ingen gikk av - men plutselig ble noen bare borte allikevel. Ingen snakket med hverandre - og noen ganger kom nye på...

Gjest happyending
Skrevet

Om det er slik at alle egentlig er døde, så tror jeg ikke jeg liker lost kjenner jeg.. Da syns jeg bare det blir teit..

Gjest Lilleulv
Skrevet
Om det er slik at alle egentlig er døde, så tror jeg ikke jeg liker lost kjenner jeg.. Da syns jeg bare det blir teit..

enig med deg :)

Gjest gjest1
Skrevet

enig med deg :)

Eg og.... Åhr.. Ingen som har sett alle episodane som vil sende meg ein PM eller noko? Eg gidd liksom ikkje drive å kaste bort masse tid på den serien dersom det berre skjer noko så teit....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...