Gå til innhold

Pepsi Max?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært veldig glad i pepsi max og drikker veldig mye av det i perioder. Jeg vet at det inneholder aspartam og at det ikke er bedre enn vanlig brus med sukker, men spørsmålet mitt er om man kan merke endringer på kroppen ved å drikke mye pepsi max i perioder? 

Anonymkode: 93ba7...59a

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid vært veldig glad i pepsi max og drikker veldig mye av det i perioder. Jeg vet at det inneholder aspartam og at det ikke er bedre enn vanlig brus med sukker, men spørsmålet mitt er om man kan merke endringer på kroppen ved å drikke mye pepsi max i perioder? 

Selvfølgelig er det bedre en brus med sukker, man blir ikke feit av Pepsi Max.

Anonymkode: 26abc...50a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såklart er det bedre enn brus med sukker?

1. Lettbrus er ikke mer usunt enn saft og kaffe (men har jo kullsyre og ikke så heldig for tenna - men ikke usunt)

2. De små mengdene aspartan i pepsi max er ikke skadelig, du må drikke rundt 60 liter om dagen før det i det hele tatt skal påvirke deg

3. Eneste "langtidseffekten" av pepsi max er jo at du får i deg litt koffein og at det ikke er bra for tenna

Anonymkode: 5890b...179

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det sant at der er celler fra døde babyer i? 🤢

Anonymkode: 0f562...2a2

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det sant at der er celler fra døde babyer i? 🤢

:skratte: 

Hvor i all verden fikk du det fra? 

Tror du virkelig at et stort selskap som Pepsi ville fått godkjent noe som inneholdt celler fra døde menneskebarn? Og hva skulle så disse cellene bidra med? 

Kildekritikk!

Anonymkode: f1bde...d4d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:skratte: 

Hvor i all verden fikk du det fra? 

Tror du virkelig at et stort selskap som Pepsi ville fått godkjent noe som inneholdt celler fra døde menneskebarn? Og hva skulle så disse cellene bidra med? 

Kildekritikk!

https://www.snopes.com/fact-check/senomyxed-messages/

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva forstod du da du leste den siden?

La du merke til at siden behandler den samme påstanden du kommer med? Og så du hva konklusjonen av undersøkelsen var? 

Products from Pepsi and other major food producers are not 'manufactured using the tissue of aborted human babies.'

- min utheving og understreking.

Lenger ned på siden er påstanden makert slik med teksten FALSE. Vet du hva ordet "false" betyr?

rating-false.png

Hvilken klasse går du i?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Reputation skrev:

Kjære jesus kristus, du tror ikke oppriktig på det? 

Var en på kg som fortalte meg det 2 år siden. Hvordan vet vi at det ikke er sant?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hva forstod du da du leste den siden?

La du merke til at siden behandler den samme påstanden du kommer med? Og så du hva konklusjonen av undersøkelsen var? 

Products from Pepsi and other major food producers are not 'manufactured using the tissue of aborted human babies.'

- min utheving og understreking.

Lenger ned på siden er påstanden makert slik med teksten FALSE. Vet du hva ordet "false" betyr?

rating-false.png

Hvilken klasse går du i?

21 klasse, du da?

AnonymBruker
Skrevet

21 klasse, du da?

Om du påstår du er voksen og ikke kan lese/forstå elgelsk/amerikansk bedre enn du demonstrerer i denne tråden, og ikke evner bedre kildekontroll enn du også demonstrerer, da tror jeg ikke på deg. Beklager.

Jeg har mine off. grader så det holder. Takk som spør.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du påstår du er voksen og ikke kan lese/forstå elgelsk/amerikansk bedre enn du demonstrerer i denne tråden, og ikke evner bedre kildekontroll enn du også demonstrerer, da tror jeg ikke på deg. Beklager.

Jeg har mine off. grader så det holder. Takk som spør.

Jeg ble fortalt av noen på kg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mye luft i magen og fiser noen skikkelige brak etter 1,5 l pepsi max. Raper mer også.

ellers merker jeg ikke forskjell

Anonymkode: d4b0c...c4d

AnonymBruker
Skrevet

Det farligste med Pepsi Max, og alle andre Cola-drikker, er jo fargestoffet E-150(?) karamell (samme som sukkekulør). 

Det er vel hevet over enhver tvil at det er kreftfremkallende pga høyt innhold av akrylamid.

Anonymkode: 3ef62...7be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...