Gå til innhold

Shopping i gdansk eller krakow?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor er det best shopping muligheter, gdansk eller krakow? 😄

Anonymkode: 6f195...f5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vil tro shoppingen er bedre i Krakow enn i Gdansk, mye pga at det er en større by.

Har selv vært i Gdansk, og det var ikke mye å skryte av. Shoppingen var konsentrert til noen kjøpesentre, men lite butikker i selve byen. Var det for shoppingen hadde jeg valgt Krakow, uten å kunne si sikkert hvordan det er der :) 

Anonymkode: a3abe...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I Krakow ligger shoppingsenteret i byen, mens i Gdansk ligger det en trikketur unna. Samme butikker i begge sentrene, så jeg ville bare valgt etter billigst flybilletter. 

Anonymkode: 514bb...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var to dager i Kraków i 2011, ble omtrent fotfulgt av lommetyver fra vi kom til vi dro. De "slapp" når vi gikk inn på kjøpesentrene.

Anonymkode: 5dada...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg bare vært i Gdansk, men greit med shopping der. Men reiser du på sommeren, er det utrolig fint i Sopot som ligger utenfor Gdansk, og de har ett enormt kjøpesenter mellom Sopot og Gdynia, vi tok drosje dit. 

Har vært i Warszawa, og der er det bra shopping, bedre enn i Gdansk. Men det er jo og en stor by.

Anonymkode: 51adf...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krakow er koselig og har noen shoppinggater i sentrum. Warszawa har derimot mer å tilby når det gjelder shopping og byen er også veldig interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krakow er en mye koseligere by enn gdansk! Shoppingmulighetene er bedre i Krakow. Ville dratt dit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Krakow er en fantastisk flott sted. Kjøpesenteret Galeria Krakowska er et bra kjøpesenter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Shoppa ingenting da jeg var i Gdansk. Det var liksom ikke noe der.

Anonymkode: 82cd4...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krakow og Gdansk tror jeg er noe av det beste jeg har opplevd av europeiske land. Man kan shoppe på kjøpesenterene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...