Gå til innhold

Shopping i gdansk eller krakow?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det best shopping muligheter, gdansk eller krakow? 😄

Anonymkode: 6f195...f5a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro shoppingen er bedre i Krakow enn i Gdansk, mye pga at det er en større by.

Har selv vært i Gdansk, og det var ikke mye å skryte av. Shoppingen var konsentrert til noen kjøpesentre, men lite butikker i selve byen. Var det for shoppingen hadde jeg valgt Krakow, uten å kunne si sikkert hvordan det er der :) 

Anonymkode: a3abe...ecd

AnonymBruker
Skrevet

I Krakow ligger shoppingsenteret i byen, mens i Gdansk ligger det en trikketur unna. Samme butikker i begge sentrene, så jeg ville bare valgt etter billigst flybilletter. 

Anonymkode: 514bb...883

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var to dager i Kraków i 2011, ble omtrent fotfulgt av lommetyver fra vi kom til vi dro. De "slapp" når vi gikk inn på kjøpesentrene.

Anonymkode: 5dada...ffd

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg bare vært i Gdansk, men greit med shopping der. Men reiser du på sommeren, er det utrolig fint i Sopot som ligger utenfor Gdansk, og de har ett enormt kjøpesenter mellom Sopot og Gdynia, vi tok drosje dit. 

Har vært i Warszawa, og der er det bra shopping, bedre enn i Gdansk. Men det er jo og en stor by.

Anonymkode: 51adf...51b

Skrevet

Krakow er koselig og har noen shoppinggater i sentrum. Warszawa har derimot mer å tilby når det gjelder shopping og byen er også veldig interessant. 

Skrevet

Krakow er en mye koseligere by enn gdansk! Shoppingmulighetene er bedre i Krakow. Ville dratt dit :) 

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Krakow er en fantastisk flott sted. Kjøpesenteret Galeria Krakowska er et bra kjøpesenter :) 

AnonymBruker
Skrevet

Shoppa ingenting da jeg var i Gdansk. Det var liksom ikke noe der.

Anonymkode: 82cd4...fbe

Skrevet

Krakow og Gdansk tror jeg er noe av det beste jeg har opplevd av europeiske land. Man kan shoppe på kjøpesenterene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...