Gjest kaffikjerringa Skrevet 27. februar 2005 #1 Del Skrevet 27. februar 2005 Stelton kaffi kannå mi så eg fekk te jul holder ikkje på varmen! Det fulgte med to forskjellige "korker" en fast og en såkalt fleksibel. Men ingen av dei holder på varmen. :-x Ser at desse kannene ligge på ca 450 kr, skulle ikkje kaffien holdt seg varm til den prisen? Andre så he erfaringer med desse kannene? Hilsen hu så lige kaffi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2005 #2 Del Skrevet 27. februar 2005 Kanskje du bør ringe butikken,å høre om du kan få pengene tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #3 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har steltonkanne, men min er den som kostet 999,- Den holder varmen lenge. Kaffen er fortsatt varm dagen etter at man har lagd den. Jeg bruker korken man ikke skal skru på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2005 #4 Del Skrevet 27. februar 2005 Min holder også godt på varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 27. februar 2005 #5 Del Skrevet 27. februar 2005 Min Steltonkanne holder godt på varmen - både med den faste og den fleksible korken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #6 Del Skrevet 27. februar 2005 Min mor hadde en slik "mandagskanne" som ikke holdt på varmen. Hun gikk i butikken og klaget og fikk byttet kannen. De er såpass dyre at det skulle bare mangle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppefrø Skrevet 27. februar 2005 #7 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har steltonkanne, men min er den som kostet 999,- Forskjellen på den til nesten tusenlappen og den som koster rundt femhundre er vel at den dyreste er i stål. De skal holde godt på varmen, og jeg bruker kun den vippe-korken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 3. mars 2005 #8 Del Skrevet 3. mars 2005 Pussig - jeg har det samme problemet! Var inne i en butikk og nevnte problemt, og de ba meg ta med kannen så de kunne se på den. Merkelig uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 5. mars 2005 #9 Del Skrevet 5. mars 2005 Steltonkannen min holdt kjempegodt på varmen inntil min kjære klarte å knuse innmaten Han kjøpte selvfølgelig en ny innmat til meg, men nå er ikke kannen så effektiv lenger. Regner med at det er en svakhet i denne innmaten og har planer om å kjøpe enda en ny en. For nå gidder jeg jo ikke bruke den i det hele tatt, så det er nok verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 7. mars 2005 #10 Del Skrevet 7. mars 2005 Min holder godt på varmen (stål). På min tidligere arbeidsplass hadde vi sorte og de holdt like godt på varmen. Selv med vippe korken på. Men jeg lurer på en ting. Hvor lenge mener du at den bør holde på varmen? For noen er en time eller to akseptabelt, for andre skal den holde fra frokost til dagsrevyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå