Slarti Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 Jeg har lest noen nyhetssaker om en ny tjeneste for forbrukslån som heter perx.no Jeg ser dem gir ut lån på 5 til 7 prosent renter som er gitt av private som vil invitere penger til gunstig avkastning. Jeg har noen oppsparte midler jeg har lyst å investere men er usikker. Er det lett å få lånt ut pengene? Er det nok folk som vil låne gjennom tjenesten? Noen her som bruker tjenesten til lån eller investeringer som kan komme med erfaring?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #2 Skrevet 21. mai 2018 5 timer siden, Slarti skrev: Jeg har lest noen nyhetssaker om en ny tjeneste for forbrukslån som heter perx.no Jeg ser dem gir ut lån på 5 til 7 prosent renter som er gitt av private som vil invitere penger til gunstig avkastning. Jeg har noen oppsparte midler jeg har lyst å investere men er usikker. Er det lett å få lånt ut pengene? Er det nok folk som vil låne gjennom tjenesten? Noen her som bruker tjenesten til lån eller investeringer som kan komme med erfaring? Det har jeg aldri hørt om. Undersøk nøye om dette er sikkert eller om det er svindel eller haker ved det. Jeg ville heller investert i Indeksfond Anonymkode: 8330d...aab
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 Spør på forumet her. Der er det muligens noen med erfaring/ info om dette https://nytt.forum.hegnar.no/ Anonymkode: 8330d...aab
Slarti Skrevet 21. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg aldri hørt om. Undersøk nøye om dette er sikkert eller om det er svindel eller haker ved det. Jeg ville heller investert i Indeksfond Anonymkode: 8330d...aab Svindel er det ikke. Har undersøkt mye og firmaet er solid og har alle papirer i orden. I UK er denne formen for lån ekstremt vanlig samme hos søta bror og i USA. Indexfond har elendig avkastning da er det bedre med aksjefond. Jeg lurte på om noen her har prøvd det ut. Enten med å låne ut eller har lånt.
Slarti Skrevet 21. mai 2018 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør på forumet her. Der er det muligens noen med erfaring/ info om dette https://nytt.forum.hegnar.no/ Anonymkode: 8330d...aab Takker skal prøve der. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #6 Skrevet 22. mai 2018 13 timer siden, Slarti skrev: Svindel er det ikke. Har undersøkt mye og firmaet er solid og har alle papirer i orden. I UK er denne formen for lån ekstremt vanlig samme hos søta bror og i USA. Indexfond har elendig avkastning da er det bedre med aksjefond. Jeg lurte på om noen her har prøvd det ut. Enten med å låne ut eller har lånt. Hvis det kaller aksjefond har årlige avgifter på 1,5%, og indeksfond 0,3%, så er det å forvente at indeksfond slår aktive fond med 1,2%, og det er omtrent det statistikken viser at de gjør også! Anonymkode: cc80e...5cd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #7 Skrevet 22. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis det kaller aksjefond har årlige avgifter på 1,5%, og indeksfond 0,3%, så er det å forvente at indeksfond slår aktive fond med 1,2%, og det er omtrent det statistikken viser at de gjør også! Anonymkode: cc80e...5cd Gjelder dette også DNB Teknologi? Anonymkode: 8330d...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå