AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #61 Del Skrevet 21. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For guds skyld: ikke gjør dette til en greie. Si at det er koselig om hun tar turen, men at det går fint om hun ikke har tid. Si at hun bare må komme når det funker for henne, og avslutt med et vanlig smilefjes du bruker. Ikke lag noe drama. Anonymkode: 7c720...7b7 Har allerede sendt melding og sagt ifra, så det er ikke noe drama her. Anonymkode: c3087...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 21. mai 2018 #62 Del Skrevet 21. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå svarte hun plutselig, og hun har lyst å komme en tur å se på jobben om noen dager. Tenker at jeg har lyst til å egentlig bare fortelle henne at hun ikke trenger. Hun har sikkert mye annet å styre med. Orker ikke å mase på henne nå.. Anonymkode: c3087...1f5 Ikke gidd å ta den passiv-aggressive tonen nå som hun endelig har tatt kontakt - det var jo det du ville! Å svare på en melding er ikke å mase på henne, det er å være høflig. Støtter den over her som sier at du kan si at hun ikke behøver å ta jobben om hun har dårlig tid, men at du gjerne vil ha henne på besøk e.l. Ikke gjør deg vanskelig, om det er det du velger nå så kan du takke deg selv om vennskapet deres tar slutt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 21. mai 2018 #63 Del Skrevet 21. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en person som holder mine avtaler og ord. Har jeg sagt at jeg skal hjelpe noen, så hjelper jeg de. Jeg synes det er rart å gjøre det motsatte.. Jeg trodde det var en uskreven regel at man holder det man lover, men her inne virker det tvert imot.. Anonymkode: c3087...1f5 Men hun svarte jo nå? Nå har hun funnet tid? Da holder hun en avtale og det hun lover. At hun ikke gjør det etter ditt tempo er strengt tatt ditt problem. Men vær så god, om du vil gjøre en stor greie av det og forsette å være såret fordi hun er travlere enn deg, så får du bare la det gå sin gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #64 Del Skrevet 21. mai 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Har kjøpt oss et hus som ligger like ved ei gammel venninne. Når vi kjøpte huset så fortalte hun at vi kom til å bli naboer, og at hun skulle komme på besøk osv. Nå har vi bodd her i en måned, og hun svarer verken når jeg ringer, eller når jeg inviterer henne på kaffe. I starten tenkte jeg at hun kanskje var opptatt med jobb, men når jeg går tur med hundene så går jeg forbi huset og hun ser ut til å være hjemme. Ikke at jeg stalker henne, men for å komme meg opp til skogen så må jeg gå forbi huset hennes. Hun har også lovet oss at hun skulle hjelpe oss med huset fordi hun er utdannet elektriker mot betaling, men hun har ikke svart når vi har spurt om hun kan komme. Føler at jeg har blitt skikkelig ditchet, og det gjør så vondt. Vi har derfor nødt til å finne noen andre, noe som koster tid og penger fordi huset skal være ferdig neste uke.. Synes det er trist at hun ikke ønsker å bruke 2 min på å komme å si hei. Begynner nesten å tro at jeg har gjort noe galt? Har i det siste sluttet å gå turer i skogen for å forhindre det å møte på henne. Synes det er så ubehagelig. Hva ville dere har gjort? Hadde dere gitt F, og heller oversett henne tilbake? Eller hadde dere prøvd mer? Anonymkode: c3087...1f5 Nå er ikke jeg elektriker, men kan kjenne meg igjen i å ha et yrke, kompetanse og en bedrift som folk syns er flott å ha tilgang til til natt og dag, 365 dagers året. Litt ekstra jobbing her og der de få frihelger jeg har må jo være det jeg ønsker meg mest av alt set noen ut til å tro....(spy!) ellers er det utrolig hvem som mener seg berettiget rabatt som er så stor at det Ikke dekker kostpris engang. Tror enda filleonkelen til eksen snakker dritt om meg fordi jeg ikke utførte gratis arbeid for han innenfor min normale arbeidstid men tok betalt som hos andre kunder. Jeg tenker hun fill temmelig fnatt når du kom flyttende inn o nabolaget og hun følte seg invadert både påkoblet og privat .... Anonymkode: 98b6f...e6f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #65 Del Skrevet 21. mai 2018 Beklager TS, men ut fra svarene du gir i tråden her så fremstår det som om du er vel selvopptatt. Du vil gjerne vise frem det fine huset ditt, du mener at det er er udiskutabelt at folk skal stille opp og hjelpe hverandre. Du poengterer hvor vanskelig og dyrt det blir for DEG at hun ikke stiller opp som elektriker. Alle innleggene dine mangler hennes perspektiv. Du blir snurt når folk påpeker dette. Ditt hus og dine behov er ikke hennes prioritet og det er ikke det minste rart, men det evner du ikke å ta innover deg. Det skinner igjennom at du bare tenker på deg selv. Slike ting gjør at folk kan ta avstand. Hele greia bekreftes når hun nå endelig tar kontakt, for da er du så snurt at du er villig til å avvise henne. Det tyder ikke på at du er interessert i vennskapet hennes. Anonymkode: e803f...60a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #66 Del Skrevet 21. mai 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå svarte hun plutselig, og hun har lyst å komme en tur å se på jobben om noen dager. Tenker at jeg har lyst til å egentlig bare fortelle henne at hun ikke trenger. Hun har sikkert mye annet å styre med. Orker ikke å mase på henne nå.. Anonymkode: c3087...1f5 For et sammentreff, du! Anonymkode: f827b...907 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #67 Del Skrevet 21. mai 2018 Du har flyttet til et nytt nabolag i nærhet av det du beskriver som en relativt nær venninne, har bodd der en stund, har en muntlig avtale med denne venninnen om diverse, men venninnen velger å ikke svare deg eller ønske deg velkommen til nabolaget. Jeg synes du absolutt kan reagere på dette. Det at en prosent av svarene dine her inne prøver å finne feil ved din oppførsel, mener jeg har med at «innegenerasjonen» er veldig opptatt med å bevare sin rett til å forbli inne og alene. De skal ikke forstyrres dersom det ikke passer deres timeplan, og rettferdiggjør sin økende tendens til å avlyse det som ikke passer den dagen, med at det er du som er masete og storforlangende. Du ser jo bare holdningen mange småbarnsforeldre har til det å møte opp i bursdager. Men nok digresjon, tilbake til det du spør om. Jeg har opplevd en lignende situasjon, og tenker du skal legge ballen dø - la henne komme til deg. Du har gjort nok for å opprettholde kontakten dere imellom, både som venninne og som kunde. Fortsett å gå turer, og skulle du møte henne, så bare vær høflig og hyggelig. Som noen påpeker, så kan det være at hun går gjennom en tøff periode. Men når hun ikke tar imot den sosiale kontakten du tilbyr, den som ikke gjelder huset, så er ikke det din oppgave å etterfølge denne problemstillingen. Jeg personlig tror ikke at hun har en tøff periode, men det er ikke noe man skal avvise. Jeg tenker derimot at hun ikke kan/vil/orker innfri de forventningene dere skapte, da dere snakket om at du skulle flytte. Derfor syns jeg at du som sagt, burde legge ballen dø. Bruk tiden din på andre, som ønsker å komme på besøk. Ikke avvis hennes dersom hun tar kontakt, det er jo tross alt bare snakk om en god måned, men ikke bruk tid på å presse på. Da bare holder du i live en situasjon som ødelegger den spennende prosessen du går gjennom nå - flytte, pusse opp et hus, og å bli kjent med et nytt område. Anonymkode: 90fd4...2a7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #68 Del Skrevet 21. mai 2018 Eeeh, bare lest H.I men hadde glatt «dirchet» en venn som deg jeg også. Du har jo åpenlyst massive forventinger til henne ! Hun skal komme å fikse huset ditt når det passer deg fordi hun har kompetanse til det. Oh lord, hva gir du som venn til henne ? Anonymkode: 61e0f...5d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #69 Del Skrevet 21. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at en prosent av svarene dine her inne prøver å finne feil ved din oppførsel, mener jeg har med at «innegenerasjonen» er veldig opptatt med å bevare sin rett til å forbli inne og alene. De skal ikke forstyrres dersom det ikke passer deres timeplan, og rettferdiggjør sin økende tendens til å avlyse det som ikke passer den dagen, med at det er du som er masete og storforlangende. Du ser jo bare holdningen mange småbarnsforeldre har til det å møte opp i bursdager. Anonymkode: 90fd4...2a7 Dette!! Det at dere klarer å snu at en venninne praktisk talt ghoster TS i en måned, til at TS er noe av det verste mennesket dere har møtt her inne, er virkelig utrolig!! Vi lever ikke bare i krenkelsens tid, men også i «hensynets tid». «Jeg vil ikke måtte holde avtalen jeg hadde med en venninne, ikke en gang en jobbavtale gjort gjennom bedriften min, og det skal alle ta hensyn til. Jeg vil heller la være å svare i en måned, men hun fortsetter jo faktisk å sende meg invitasjoner. Makan til frekkhet! Derfor er hun et masete og storforlangende menneske, som jeg lett "ditcher", fordi hun etterspør noe som jeg lett kan oppfylle, men jeg bare orker ikke i dag.» "Innegenerasjonen" er et fint ord på de, ja. Og vi begynner å bli en del av den generasjonen, alle sammen. Vi fyller husene våre med alt utenom medmennesker, for de holder vi på behagelig avstand gjennom sosiale medier. Gud forby at jeg faktisk skal måtte dra på besøk til en venninne! Anonymkode: 5a30c...68a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #70 Del Skrevet 21. mai 2018 Takk for gode råd. Da skal jeg på jobb, så kommer derfor ikke til å svare med i denne tråden. Jeg kommer til å bli kjent med nye folk, og jeg gleder meg. Det er ikke verdens undergang at vi ikke har kontakt lengre, selv om det er litt synd da vi har opplevd mye sammen. Jeg gleder meg til å bli kjent med nye folk i nabolaget. I mellomtiden skal vi nyte huset vi har kjøpt! ts Anonymkode: c3087...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #71 Del Skrevet 21. mai 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for gode råd. Da skal jeg på jobb, så kommer derfor ikke til å svare med i denne tråden. Jeg kommer til å bli kjent med nye folk, og jeg gleder meg. Det er ikke verdens undergang at vi ikke har kontakt lengre, selv om det er litt synd da vi har opplevd mye sammen. Jeg gleder meg til å bli kjent med nye folk i nabolaget. I mellomtiden skal vi nyte huset vi har kjøpt! ts Anonymkode: c3087...1f5 Du vet det andre påskedag? Det er ikke noe jobb i dag. Anonymkode: 41db3...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #72 Del Skrevet 21. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du vet det andre påskedag? Det er ikke noe jobb i dag. Anonymkode: 41db3...ba7 Beklager på forhånd for å være krass, men bor du under en stein? Tror du for eksempel at helsevesenet stenger på helligdager? Anonymkode: 16c4b...811 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #73 Del Skrevet 21. mai 2018 2 timer siden, Klokkeblomst90 skrev: Jeg tenker at dette kanskje kan bunne i sjalusi... Det er ikke sikkert, men jeg har opplevd noe lignende en gang. Jeg har ei venninne som alltid har ønsket seg enebolig med stor hage, og når jeg og mannen kjøpte dette så ble hun helt rar. Vi inviterte på middag, men hun kom aldri. Fikk vite til slutt at hun syntes det var vanskelig å komme på besøk fordi hun ønsket selv et hus med hage, men de fikk ikke lån i banken og derfor ble de bitre på folk som fikk lån. Ja, det er merkelig men det går faktisk an.. Mennesker er misunnelige, og spesielt når det kommer til hus og hjem. Tenkte faktisk det samme. At det kan bunne i misunnelse. Blir jo selvsagt bare spekulasjoner. Ts jeg syntes du skal slutte å ta mer kontakt med henne og gå tur hvor du vil i nabolaget. Du får trøste deg med at du ihvertfall er høfligere enn henne for slikt går ikke ann. Anonymkode: a97db...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #74 Del Skrevet 21. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den som har missforstått stort her er ikke meg men deg. Om misforståelsesevnen din er like stor i forhold til venninnen din som i forhold til å lese innlegget mitt dit henn at mitt svar handler om penger så ser vi helt klart hvor problemet ditt ligger. Du misforstår og blir snurt, såret og det som verre er for ting andre ikke har ment slik du oppfatter uttalelser. Innlegget ditt handler forøvrig ikke om meg, men om deg og du har opprettet en tråd i den anledningen. Kanskje du trenger noen timer hos en psykolog for å lære litt om mellommenneskelige relasjoner -les hvordan omgåes andre mennesker? For der ligger problemet slik fremstillingene er i fra ts i tråden her. Anonymkode: f827b...907 Spar deg for hersketeknikker som å be ts oppsøke psykolog. Det er den som skriver innlegget som har hovedansvaret for å gjøre seg forstått. Hvis du mener at det ble misforstått kunne du ha skrevet det tydeligere. Ingen som er tankeleser her inne såvidt jeg vet. Anonymkode: a97db...436 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #75 Del Skrevet 21. mai 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet det andre påskedag? Det er ikke noe jobb i dag. Anonymkode: 41db3...ba7 Nr 1: det er ikke andre påskedag i dag, det er andre pinsedag. Nr 2: er du seriøs nå? Tror du virkelig alt er stengt i dag, og at ingen er på jobb i dag? Legevakt, sykehus, sykehjem, pleiehjem, restauranter, kiosker, bensinstasjoner, osv osv osv.... Ikke åpent i dag de da? Dagens Anonymkode: ef6bd...1fe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #76 Del Skrevet 21. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet det andre påskedag? Det er ikke noe jobb i dag. Anonymkode: 41db3...ba7 Jeg jobber som sykepleier på sykehuset, så vi jobber alle helligdager...... Ts Anonymkode: c3087...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 21. mai 2018 #77 Del Skrevet 21. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette!! Det at dere klarer å snu at en venninne praktisk talt ghoster TS i en måned, til at TS er noe av det verste mennesket dere har møtt her inne, er virkelig utrolig!! Vi lever ikke bare i krenkelsens tid, men også i «hensynets tid». «Jeg vil ikke måtte holde avtalen jeg hadde med en venninne, ikke en gang en jobbavtale gjort gjennom bedriften min, og det skal alle ta hensyn til. Jeg vil heller la være å svare i en måned, men hun fortsetter jo faktisk å sende meg invitasjoner. Makan til frekkhet! Derfor er hun et masete og storforlangende menneske, som jeg lett "ditcher", fordi hun etterspør noe som jeg lett kan oppfylle, men jeg bare orker ikke i dag.» "Innegenerasjonen" er et fint ord på de, ja. Og vi begynner å bli en del av den generasjonen, alle sammen. Vi fyller husene våre med alt utenom medmennesker, for de holder vi på behagelig avstand gjennom sosiale medier. Gud forby at jeg faktisk skal måtte dra på besøk til en venninne! Anonymkode: 5a30c...68a Jeg ser poenget ditt, men jeg synest ditt bidrag blir minst like voldsomt og minst like rask til å trekke konklusjoner. At vedkommende har ghostet henne er litt drøyt å si etter 1 mnd når hun faktisk har svart på meldinger, hun bare svarer litt tregt. I tillegg til at man ta hensyn til at det er mai, masse fridager og langhelg. Nå går det også frem venninne har en samboer som hun har hatt i 10 år, så hun har nok han og hans familie å ta hensyn til i tillegg. I tillegg til at hun også har andre venninner. Det er også ganske rart at du kan si så mye om hva denne personen har gjort denne måneden og plassere vedkommende i en bås som heter "innegenerasjon", en bås jeg forøvrig synes er ganske urettferdig mot alle som faktisk ikke har BEHOV for å være sosial hele tiden, uten at det trenger å bety at man er egoistisk, hensynsløs eller i stedet tilbringer livet på sosiale medier. Jeg er faktisk en sånn person som synest det er slitsomt å skulle være sosial hele tiden og som har behov for en del alenetid. Sånn har det alltid vært. Jeg må ha egentid til å lese bøker og ha fred og ro, ellers blir jeg veldig sliten. Jeg har vært slik siden jeg var barn. Betyr det at jeg ikke fortjener å ha venner, at jeg er hensynsløs dersom jeg ikke prioriterer å bruke så mye tid på venner? De vennene jeg har tar meg i mot når det passer, og det er faktisk veldig sjeldent vi treffes fordi vi alle har forskjellige og travle liv med egne gjøremål, familie og kjærester, men når de vi gjør det så har vi det superbra! Dette er faktisk mine ekte venner som jeg setter pris på å ha i livet. Det vi derimot gjør er å snakkes på sosiale medier innimellom for å holde kontakten, dette gjør det lettere å følge med på hverandres liv. Nå er det også avstand i bildet som gjør til at vi ikke sees så ofte, men vi har likevel bra når vi møtes. TS og venninnen er nok litt ulike på priorteringer ang. besøk og følge opp. Venninnen gav uttrykk for at det er kult at venninnen har flyttet nærme, men har egentlig ikke tid eller kapsitet til å være en venninne som kommer på besøk hele tiden o.l. Jeg tror venninnen skjønner at hun ikke kan innfri disse forventingene som kanskje TS hadde, og samtidig har venninnen kanskje blitt litt betenkt mtp. hvor "pågående" TS har vært. Å forsette å ringe, sende meldinger og hele tiden ta initativ til å møtes fra den ene siden har veldig lite for seg og virker masete når den andre parten ikke har tid eller ork til å gjennomføre og ikke har respondert på de første forsøka. Så som noen andre sier her, det mest riktige å la venninnen ta initativ til å møtes, også ta det derfra og se om hun faktisk ønsker å møtes eller om det bare var snakk. En ting som jeg har tenkt på når jeg leste gjennom innlegga her, er at disse to kanskje vokser litt fra hverandre mtp. at TS venter barn og venninnen har vært på byen med felles venner. Når man blir gravid og begynner å etablere seg blir ofte hverdagen en annen, TS kan ikke være med på byen lenger og det er begrenset hva man kan finne på, og man merker ofte på disse personene at de blir forferdelig opptatt av å snakke om graviditet, barn og samliv noe som er utrolig kjedelig å høre på når man ikke er det selv. Jeg har selv ei venninne som er sånn, og det blir jo litt kjedelig å snakke og henge når alt dreier seg om barn og hverdagslivet deres når man er på et helt annet studie i livet, noe som er helt naturlig. Det mest slitsomme er faktisk hvor selvtrerte de blir rundt sin hverdag og sine barn. Det går i ekstremt mye klaging om graviditet, det å ha barn, og hva slags økonomi man får av det. Samtidig sitter man der og lurer på hvorfor de klager sånn når de har ønsket seg alt dette selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #78 Del Skrevet 21. mai 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Hei, og takk for svar. Ja, det kan godt være at hun har det vanskelig for tiden.. Ikke vet jeg. Synes bare det er litt merkelig å ikke svare, eller komme på besøk når vi bor et steinkast unna. Føler nesten som om hun prøver å unngå meg, og det gjør litt vondt. Men nei, jeg er ikke sint på henne. Jeg er vel mer lei meg og trist fordi jeg hadde gledet meg til å få bedre kontakt med henne, men der tok jeg feil. Anonymkode: c3087...1f5 Kanskje hun bare sa de tingene for å være høflig, men egentlig ikke liker deg? Det kan jo se sånn ut, men at hun ikke har lyst til å behandle deg dårlig. Anonymkode: 91051...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 21. mai 2018 #79 Del Skrevet 21. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager TS, men ut fra svarene du gir i tråden her så fremstår det som om du er vel selvopptatt. Du vil gjerne vise frem det fine huset ditt, du mener at det er er udiskutabelt at folk skal stille opp og hjelpe hverandre. Du poengterer hvor vanskelig og dyrt det blir for DEG at hun ikke stiller opp som elektriker. Alle innleggene dine mangler hennes perspektiv. Du blir snurt når folk påpeker dette. Ditt hus og dine behov er ikke hennes prioritet og det er ikke det minste rart, men det evner du ikke å ta innover deg. Det skinner igjennom at du bare tenker på deg selv. Slike ting gjør at folk kan ta avstand. Hele greia bekreftes når hun nå endelig tar kontakt, for da er du så snurt at du er villig til å avvise henne. Det tyder ikke på at du er interessert i vennskapet hennes. Anonymkode: e803f...60a Haha, her blir TS virkelig straffet for å ønske mer kontakt med ei venninne. Du høres ut som veldig bitter selv.. Ønsker deg hus selv kanskje, men kom ikke inn i boligmarkedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #80 Del Skrevet 21. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har flyttet til et nytt nabolag i nærhet av det du beskriver som en relativt nær venninne, har bodd der en stund, har en muntlig avtale med denne venninnen om diverse, men venninnen velger å ikke svare deg eller ønske deg velkommen til nabolaget. Jeg synes du absolutt kan reagere på dette. Det at en prosent av svarene dine her inne prøver å finne feil ved din oppførsel, mener jeg har med at «innegenerasjonen» er veldig opptatt med å bevare sin rett til å forbli inne og alene. De skal ikke forstyrres dersom det ikke passer deres timeplan, og rettferdiggjør sin økende tendens til å avlyse det som ikke passer den dagen, med at det er du som er masete og storforlangende. Du ser jo bare holdningen mange småbarnsforeldre har til det å møte opp i bursdager. Men nok digresjon, tilbake til det du spør om. Jeg har opplevd en lignende situasjon, og tenker du skal legge ballen dø - la henne komme til deg. Du har gjort nok for å opprettholde kontakten dere imellom, både som venninne og som kunde. Fortsett å gå turer, og skulle du møte henne, så bare vær høflig og hyggelig. Som noen påpeker, så kan det være at hun går gjennom en tøff periode. Men når hun ikke tar imot den sosiale kontakten du tilbyr, den som ikke gjelder huset, så er ikke det din oppgave å etterfølge denne problemstillingen. Jeg personlig tror ikke at hun har en tøff periode, men det er ikke noe man skal avvise. Jeg tenker derimot at hun ikke kan/vil/orker innfri de forventningene dere skapte, da dere snakket om at du skulle flytte. Derfor syns jeg at du som sagt, burde legge ballen dø. Bruk tiden din på andre, som ønsker å komme på besøk. Ikke avvis hennes dersom hun tar kontakt, det er jo tross alt bare snakk om en god måned, men ikke bruk tid på å presse på. Da bare holder du i live en situasjon som ødelegger den spennende prosessen du går gjennom nå - flytte, pusse opp et hus, og å bli kjent med et nytt område. Anonymkode: 90fd4...2a7 Helt enig. Godt skrevet! Anonymkode: c3087...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå