matrobot Skrevet 21. mai 2018 #1 Del Skrevet 21. mai 2018 Hei! Jeg er på utkikk etter nye internettvenner. Da jeg var i tenårene brukte jeg blant annet IRC og jippii.no til å chatte med tilfeldige mennesker - og deretter MSN Messenger for å holde kontakt. Siden da har jeg ikke vært aktiv på nett, ettersom jeg fikk meg en dame og hennes venner. Men nå som forholdet er slutt, har jeg ikke noe «igjen» her. MSN bruker ingen lenger. IRC er bare for spesielle interesserte (tror jeg?) og jippii.no er nedlagt. Jeg har jo konto på Facebook, Snapchat og Instagram, men jeg føler ikke at det er lett å kontakt med tilfeldige folk der. Alle må liksom kjenne hverandre fra før. Hvordan chatter dere med tilfeldige folk? PS! Jeg er ikke ute etter et forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #2 Del Skrevet 21. mai 2018 Chat.no Anonymkode: 906ec...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Del Skrevet 21. mai 2018 Det lurer jeg også på. Har også gjort det før, men enten er plassene borte, eller så er det for mye kjøttmarked der. Savner å kunne gå inn og snakke med tilfeldige mennesker i en stor fellesprat med mye godt humør. Anonymkode: 84d89...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #4 Del Skrevet 21. mai 2018 Discord er fint, det er som en mye mer lettvint kombinasjon av IRC og Skype. Det finnes utallige servere hvor du kan chatte med folk. Anonymkode: 53831...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #5 Del Skrevet 21. mai 2018 Jeg vil ha en chat der man kan være anonym. Kan man det på de dere foreslår? Anonymkode: 84d89...4d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Del Skrevet 21. mai 2018 I Discord kan andre brukere kun se ditt egenvalgte brukernavn og profilbilde. Anonymkode: 53831...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 21. mai 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 21. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Chat.no Anonymkode: 906ec...fe7 Mulig jeg var innpå feil tidspunkt, men jeg var innom igår. Da var det to stykker som chattet med hverandre (med interne humor o.l.). Da passet det ikke å avbryte. Savnet en tid hvor alle «pratet i munn» på hverandre slik at man kan «snike» seg inn i samtalen. Jeg vurderer appen Tinder, men utfra hva jeg har hørt er det veldig fokusert på utseende (og dating?). Jeg er som sagt ikke ute etter et forhold. Bare tilfeldig chat. Kanskje Discord er noe - men hvor/hvilke server finner jeg variert folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #8 Del Skrevet 21. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Chat.no Anonymkode: 906ec...fe7 Chat.no er ikke noe bra. Det er en gammel mann der, bosatt i thailand med thai-kone som tror han er Kongen der inne. Ellers er vel resten av klientellet 80 %NAV-klienter Anonymkode: 3ce2e...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #9 Del Skrevet 21. mai 2018 6 timer siden, matrobot skrev: Mulig jeg var innpå feil tidspunkt, men jeg var innom igår. Da var det to stykker som chattet med hverandre (med interne humor o.l.). Da passet det ikke å avbryte. Savnet en tid hvor alle «pratet i munn» på hverandre slik at man kan «snike» seg inn i samtalen. Jeg vurderer appen Tinder, men utfra hva jeg har hørt er det veldig fokusert på utseende (og dating?). Jeg er som sagt ikke ute etter et forhold. Bare tilfeldig chat. Kanskje Discord er noe - men hvor/hvilke server finner jeg variert folk? Tinder er ikke optimalt, men helt greit. Da bør du i så fall skrive i teksten at du ikke er ute etter et forhold. Tinder er for eksempel ganske greit når man drar til et annet land og vil raskt få nye, lokale bekjentskaper. Men det er jo forutsatt at man skal treffe de da og ikke bare tilfeldig snakk. Anonymkode: df553...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #10 Del Skrevet 21. mai 2018 Sukker.no kan du finne mye rart å bare snakke med Anonymkode: f964b...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 24. mai 2018 Forfatter #11 Del Skrevet 24. mai 2018 På 21.5.2018 den 23.40, AnonymBruker skrev: Sukker.no kan du finne mye rart å bare snakke med Nettstedet så bra ut og jeg registrerte meg. Fant 1 som jeg tenker å bli venn med, men så fant jeg ut at jeg må betale for medlemskap før jeg i hele tatt kan sende en melding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakk Skrevet 24. mai 2018 #12 Del Skrevet 24. mai 2018 Kan jo alltids prøve omegle, der finner du mange morsomme folk. Vet ikke om det er noe særlig aktivitet der inne nå lenger, men det finnes sikkert noen levende sjeler der enda. Ellers kan du jo ta kontakt med folk her på kg, er åpen for å snakke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå