AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #21 Del Skrevet 21. mai 2018 Kanskje ikke så lett hvis 90% av beboerne i blokka er muslimer. Anonymkode: 73f97...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #22 Del Skrevet 21. mai 2018 Jeg er glad jeg kom meg bort fra ghettoen... Anonymkode: 14c12...161 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 21. mai 2018 #23 Del Skrevet 21. mai 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er glad jeg kom meg bort fra ghettoen... Anonymkode: 14c12...161 Noen i familien bor 1 time unna Oslo. De våkner 3-4 ganger i uka midt på natta av folk som råner rett utenfor. Glad jeg kom meg bort fra landsbygda og inn i stillheten innenfor Ring 2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #24 Del Skrevet 21. mai 2018 Muslingene har tatt over landet vårt 👳🏾♂️🧕 Anonymkode: beecc...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #25 Del Skrevet 21. mai 2018 Er da bare å be dem holde kjeft. Hvis de ikke gjør det. Lån et kraftig PA-anlegg og spill så huset rister hver gang de bråker etter 23. Da må politiet komme etterhvert. Repeter til problemet er løst. Sov godt. Anonymkode: a6727...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #26 Del Skrevet 21. mai 2018 Hva med å minne dem på at hovedbudskapet under Ramadan er å tenke på de som ikke har det så bra? Fastemnd er faktisk den tiden da de skal fokusere på å være gode muslimer. Det innebærer også å ta hensyn til medmennesker. Under nattemåltidet skal de, ihvertfall av hva jeg har blitt opplyst, refklektere og innta måltidet i relativ stillhet, i solidaritet med nettop de som ikke tilgang til mat. Å bråke og skratte, om det er det de gjør, viser mangel på respekt for både ramadan og koranen. Mulig pipa får en annen lyd om du spør dem om de faktisk har satt seg inn i hva ramadan faktisk innebærer Anonymkode: 85785...7d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #27 Del Skrevet 21. mai 2018 Mine holder på fra 02-04 ca. Falt meg ikke inn at det var pga ramadan selvom det kun har vært sånn nå siste uken/to ukene. Døds irriterende, var ute å hysja på dem forleden dag. Ikke greit Anonymkode: 6f6a8...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå