AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 Har lenge vurdert å kjøpe meg Calvin klein undertøy, men jeg er så usikker på størrelsene på braletten. Noen sier de er store og noen sier de er små i størrelsen. Hva er deres erfaringer? Bruker 70E i vanlig bh, hvilken størrelse tror dere jeg må ha? Anonymkode: a0ae6...a01
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #2 Skrevet 21. mai 2018 Jeg bruker 70dd og mine pupper passer veldig dårlig til CCs braletter, så jeg ville nok styrt unna. Jeg har relativt stramme pupper (silikon), men likevel havner puppene litt her og der og tyter ut i de BHene. Prøvde en størrelse større, men det ble for stort igjen. Anonymkode: 129cf...a55
Wonders Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 Jeg har samme erfaring som den over meg her. De er små.
laperla Skrevet 24. mai 2018 #4 Skrevet 24. mai 2018 Jeg bruker 70b og har small i min bralette. Denne passer fint. Er også enige i de andres svar om at størrelsene heller mot små. Har vasket min utallige ganger, og den holder godt i vask. Mister ikke formen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå