Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Det er en jeg har vært i kontakt med både face to face og på meldinger. Jeg fanger opp at han gjerne vil ha sex men ikke noe mer. Jeg får så sterke følelser av at han ikke vil ha meg i sitt virkelige liv annet enn kort hei og ha det. Og sex.

Stemmer dette?

Anonymkode: e6a37...571

Endret av Elaine Marley
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo vanskelig for oss å svare på. Men syns du skal følge magefølelsen din.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, FluffyJuggernaut skrev:

Det blir jo vanskelig for oss å svare på. Men syns du skal følge magefølelsen din.

Magen roper litt 'varsku her' når jeg har tenkt på dette. Hører med til historien at han prøvde på sex en gang for 5 år siden og jeg valgte å si nei fordi det kom så mye blandede signaler. Jeg har mest lyst til å fjerne han fra fb for det er noe som ikke stemmer føler jeg. Det er noe jeg ikke vet som jeg føler ville vært en gedigen skuffelse om jeg visste det. Kun en magefølelse men han er så kald og varm samtidig.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en jeg har vært i kontakt med både face to face og på meldinger. Jeg fanger opp at han gjerne vil ha sex men ikke noe mer. Jeg får så sterke følelser av at han ikke vil ha meg i sitt virkelige liv annet enn kort hei og ha det. Og sex.

Stemmer dette?

Er det noen synske her? Ts trenger hjelp :ironi:

Ett menneske kan svare deg på spørsmålet ditt; personen du spør om her. Du må enten spørre han eller prøve tingene ut i praksis, om du er gammel nok?

Anonymkode: 2ce91...03d

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen synske her? Ts trenger hjelp :ironi:

Ett menneske kan svare deg på spørsmålet ditt; personen du spør om her. Du må enten spørre han eller prøve tingene ut i praksis, om du er gammel nok?

Anonymkode: 2ce91...03d

Nei det nytter ikke å spørre han for det har jeg gjort. Jeg får bare forbisnakk og annet vissvass eller ignorering.

AnonymBruker
Skrevet

ha sex med han om du vil. Om det bare er et knull har ingen av dere tapt noe.

Anonymkode: 1074a...1c8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det nytter ikke å spørre han for det har jeg gjort. Jeg får bare forbisnakk og annet vissvass eller ignorering.

Hvis han ikke kan svare på hva han vil, så er det sannsynligvis noe annet enn det du vil. Hva sier han når han tar kontakt?

Anonymkode: cacd7...2ee

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ha sex med han om du vil. Om det bare er et knull har ingen av dere tapt noe.

Anonymkode: 1074a...1c8

Jeg har ikke lyst til å ha sex med en som ikke ønsker noe mer med meg. Det trodde jeg kom godt fram i HI?

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke kan svare på hva han vil, så er det sannsynligvis noe annet enn det du vil. Hva sier han når han tar kontakt?

Bare fjas og rare ting egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Følg magefølelsen din 

Anonymkode: 81d9d...114

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare fjas og rare ting egentlig. 

Bare småprat? Han snakker ikke om sex og ikke om å treffes?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare småprat? Han snakker ikke om sex og ikke om å treffes?

Han hinter og med blunkesmileys. Jeg kjenner igjen tegna fra sist.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følg magefølelsen din 

Anonymkode: 81d9d...114

Magefølelsen min sier at jeg skal kutte kontakten. 

AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg forklare hvorfor jeg sletter han eller skal jeg bare slette uten et ord?

Gjest supernova_87
Skrevet

Du sier at du har mest lyst til, og du er faktisk fri til å gjøre det du har mest lyst til. Du er ikke forpliktet til å gjøre det du tror andre vil. 

Jeg synes å være ærlig og redelig er viktig så den andre ikke sitter og aner fred og ingen fare og så blir ghostet. 

Du kan si:

"Jeg tror ikke jeg og du er interessert i det samme, uansett ønsker jeg ikke å fortsette mer. Lykke til videre!"

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Rainstorm skrev:

Du sier at du har mest lyst til, og du er faktisk fri til å gjøre det du har mest lyst til. Du er ikke forpliktet til å gjøre det du tror andre vil. 

Jeg synes å være ærlig og redelig er viktig så den andre ikke sitter og aner fred og ingen fare og så blir ghostet. 

Du kan si:

"Jeg tror ikke jeg og du er interessert i det samme, uansett ønsker jeg ikke å fortsette mer. Lykke til videre!"

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...