Gå til innhold

Prøver å finne en film, handler om selvmord

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat sett ferdig nyeste sesong av 13 reasons why og kom på en film jeg så for noen år siden, kan ha vært mellom 2011-2014. Tror den lå på netflix.

Den handler om flere ungdommer som går på samme skole, og vi får vite at en av de har tatt selvmord. Gjennom filmen føler du at det kan være hvem som helst av ungdommene man blir "kjent" med, alle har en "god grunn", men til slutt får du se at det er en jente som skjærer seg i håndleddene og dør. Mener det var hun man IKKE forventet at skulle gjøre det. 

En av karakterene hadde problemer med at han tisset på seg. Mener han hadde to urinrør eller noe slikt, og derfor skjedde det. Tror også en var gravid (?) 

Filmen er nok ikke så ny, mener det var litt sånn "gammelt" utseende på skolen, og toalettet hun gjorde det på var gulaktig husker jeg. 

Noen som vet hvilken jeg mener? 

Anonymkode: 7a0d6...bb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Nera skrev:

Ja

Har du navnet på den? Eller?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat sett ferdig nyeste sesong av 13 reasons why og kom på en film jeg så for noen år siden, kan ha vært mellom 2011-2014. Tror den lå på netflix.

Den handler om flere ungdommer som går på samme skole, og vi får vite at en av de har tatt selvmord. Gjennom filmen føler du at det kan være hvem som helst av ungdommene man blir "kjent" med, alle har en "god grunn", men til slutt får du se at det er en jente som skjærer seg i håndleddene og dør. Mener det var hun man IKKE forventet at skulle gjøre det. 

En av karakterene hadde problemer med at han tisset på seg. Mener han hadde to urinrør eller noe slikt, og derfor skjedde det. Tror også en var gravid (?) 

Filmen er nok ikke så ny, mener det var litt sånn "gammelt" utseende på skolen, og toalettet hun gjorde det på var gulaktig husker jeg. 

Noen som vet hvilken jeg mener? 

Tirtheen? Bare gjetter. Kan ikke huske noen gravid, men det er ihvertfal en gjeng ungdommer. Hvor de havner i rusmiljøer.

13 minutter siden, Nera skrev:

Ja

9 minutter siden, Nera skrev:

Ja

Kjedelig med fri ser jeg..

Anonymkode: d0c84...1c2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tirtheen? Bare gjetter. Kan ikke huske noen gravid, men det er ihvertfal en gjeng ungdommer. Hvor de havner i rusmiljøer.

Ja

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kim91 skrev:

2:37 ?

Ja, tror det kan være den. Skal se på traileren. Takk :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, er ikke den. Men takk for forslag!

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du finner den her?

Anonymkode: e74fa...2f8

AnonymBruker
Skrevet

Han som tisset på seg. Hadde han beige bukse, og skift i skapet på skolen? 

Anonymkode: facf3...a56

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Kim91 skrev:

2:37 ?

Det er denne. Den er skikkelig fæl, dårlig laget. Angrer på at jeg så den selv om det er mange år siden nå.

Anonymkode: 181fe...881

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han som tisset på seg. Hadde han beige bukse, og skift i skapet på skolen? 

Anonymkode: facf3...a56

Ja!

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er denne. Den er skikkelig fæl, dårlig laget. Angrer på at jeg så den selv om det er mange år siden nå.

Anonymkode: 181fe...881

Ja, den er fæl ja, men mest fordi det er så sykt synd i ungdommene, syns jeg da :P 

AnonymBruker
Skrevet

Er det denne filmen der han ene driver å voldtar søstra? 

Anonymkode: a7292...a10

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det denne filmen der han ene driver å voldtar søstra? 

Anonymkode: a7292...a10

Husker ikke helt, men det kan være (?)

AnonymBruker
Skrevet

2:37 ja. Følte på meg at det var den bare ved å se tittelen på tråden. Utrolig vellaget film. Gjorde veldig sterkt inntrykk på meg når den kom ut, husker jeg så den mange ganger. 

Anonymkode: 41d5c...c3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...