Gå til innhold

Hva er det med menn, er de helt hjernedøde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skulle på byen i går og snill som jeg var tenkte jeg at jeg skulle skrive en liten søt og koselig melding til ham. Jeg skrev: "jeg ville bare fortelle deg at jeg er glad i deg og tenker på deg :)"

Svaret jeg fikk tilbake var: "Hehe, koselig da! kar deg hit om 2 timer a"

Unnskyld meg, men hva i pokker?

Nå er jeg så lei så lei, skjønner han ikke at slikt sårer meg? Jeg orker ikke sitte her og tenke på ham og være glad i ham hvis jeg ikke får noe tilbake.. :cry:

(Vi har vært sammen før, for ca. 7 måneder siden.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Han høres helteit ut! :evil:

Få deg en ny som har litt dypere innsikt. :P

Skrevet

Jeg ser ikke problemet! Hva var galt med meldingen du fikk? At HAN ikke tenkte på deg?

Av og til tror jeg vi kvinner burde være flinkere til å tenke som menn!

Gjest Anonymous
Skrevet

Beklager men jeg ser heller ikke problemet....

Skrevet
Jeg ser ikke problemet!  

Ikke jeg heller. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg skjønte ikke helt hva du skrev, men han sa jo det var koselig, eller? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønte godt hva trådstarter sa til sin kjære, og tror hun føler at hans melding tilbake var mer som et: kom og ligg med meg!

Istedetfor; jeg er glad i deg også...

Av og til ønsker man seg en bekreftelse på at følelsene er gjengjeldt, ikke bare sex.

Gjest Catwoman
Skrevet

Forsto faktisk ikke problemet her jeg heller :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hender det ikke at dere også kunne tenke dere å få tilbake en bekreftelse i rene ord, på at han er glad i dere også? Ikke bare noe som mest ligner et krav om sex?Slik man kan tolke svaret trådstarter fikk fra kjæresten.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Forsto faktisk ikke problemet her jeg heller :klø:

ikke jeg heller. Han var full og skrev at meldingen din var koselig. Det betyr på ikke at han ikke er glad i deg eller ikke tenker på deg. Sånn tolket i hvert fall ikke jeg det.

Tror vi jenter legger litt for mye i tekstmeldinger av og til. Vi trenger ikke analysere hvert ord som blir skrevet. Og ofte er vi "flinkere" med ord enn gutta.

Skrevet
Jeg skjønte godt hva trådstarter sa til sin kjære, og tror hun føler at hans melding tilbake var mer som et: kom og ligg med meg!

Istedetfor; jeg er glad i deg også...

Av og til ønsker man seg en bekreftelse på at følelsene er gjengjeldt, ikke bare sex.

Ja. Ikke EN eneste gang har han sagt han er glad i meg, etter vi ble sammen igjen.. Er det rart jeg reagerer?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja. Ikke EN eneste gang har han sagt han er glad i meg, etter vi ble sammen igjen.. Er det rart jeg reagerer?

Det er helt klart noe annet å reagere på enn den tekstmeldingen. Viser han at han er glad i deg på andre måter da? som sagt, ikke alle er like flinke med ord.

Skrevet

Det er helt klart noe annet å reagere på enn den tekstmeldingen. Viser han at han er glad i deg på andre måter da? som sagt, ikke alle er like flinke med ord.

Vel.. ikke noe annet enn sex, men man trenger jo ikke ha sex med noen man er glad i heller. Eller.. han sa jo at han brydde seg om meg. riktig nok sa han ikke dette irl, men på msn.

Gjest GreenSky
Skrevet

1) Han syntes meldingen din var koselig

2) Han ville treffe deg

3) Han var full

Synes slett ikke den meldingen var så ille, jeg.

Skrevet

Da synes jeg du skal si til han at du er glad i han ansikt til ansikt, og får du ingen videre respons da, da synes jeg du har all rett til å bli lei deg.

Men ikke på sms når han er ute på fylla. Litt innsikt bør vi kvinnfolk ha også da.Vi har jo tross alt levd med disse mannfolka i maange år ;)

Men ha det i bakhodet at mannfolk ikke alltid utrykker følelser på lik linje som oss kvinner. Kanskje han er redd for å si det eller synes det er for tidlig?

Skrevet
Da synes jeg du skal si til han at du er glad i han ansikt til ansikt, og får du ingen videre respons da, da synes jeg du har all rett til å bli lei deg.

Men ikke på sms når han er ute på fylla. Litt innsikt bør vi kvinnfolk ha også da.Vi har jo tross alt levd med disse mannfolka i maange år ;)

Men ha det i bakhodet at mannfolk ikke alltid utrykker følelser på lik linje som oss kvinner. Kanskje han er redd for å si det eller synes det er for tidlig?

Ja, kanskje. Men frister ikke å si det igjen, egentlig. At det er for tidlig, det kan jeg ikke skjønne, vi har jo tross alt vært sammen før. Og hvis han har det så bra med meg, som han sier han har, hvorfor sier han ikke at han er glad i meg? :o Fyren er merkelig.. :ler:

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen da? Noen bruker jo litt lengre tid enn andre på å klare å uttrykke følelser. Og ikke alle er like flinke til det selv etter lang tid heller....

Skrevet

Kanskje han synes det er for tidlig etter "gjenforeninga" eller at han er redd for hvordan du skal reagere? Du vet mannfolk tenker å gjør mye rart da :ler:

Skrevet

kvinnfolk sier nå jeg! (og ja, jeg er sånn selv av og til også, blir like oppgitt over meg selv!) :wink:

du sender en melding til ham når han er ute å drikker, du sender den fordi du er så snill at du vil fortelle ham der og da at du tenker på ham og er glad i ham?

NEI!

du sender den fordi DU trenger å høre fra ham, da, at han er glad i deg også, at han tenker på deg også.

du er ikke snill når du FORVENTER en tilbakemelding som sier akkurat det samme, da gjør du det ikke for å være snill, men fordi du trenger å høre at han bryr seg om deg, også når han er ute med andre.

han har ikke sagt til deg at han er glad i deg etter at dere ble sammen igjen, hvor lenge har dere vært sammen?

sa han det før det ble slutt første gangen?

hvorfor ble det slutt første gangen?

hvem av dere gikk?

hvorfor ble dere sammen igjen?

han HAR blitt sammen med deg igjen, han HAR sagt han har det så bra med deg, han sier , selv når han er ute på byen og koser seg med andre, at han synes det er koselig å høre at du tenker på ham og er glad i ham, og han vil gjerne møte deg og være sammen med deg når han kommer hjem fra byen!

hadde han IKKE vært glad i deg og villet vært sammen med deg, så hadde han vel ikke vært det? han hadde ikke satt pris på og syntes sånne meldinger var koselige og han hadde ikke villet at du skulle komme til ham så fort han kom hjem fra byen!

men som sagt, jeg tenker sånn selv iblandt, men det er like mye VI som er rare, innse det først så er det mye enklere å ikke la din egen usikkerhet gå utover ham. :wink:

Skrevet
kvinnfolk sier nå jeg! (og ja, jeg er sånn selv av og til også, blir like oppgitt over meg selv!) :wink:

du sender en melding til ham når han er ute å drikker, du sender den fordi du er så snill at du vil fortelle ham der og da at du tenker på ham og er glad i ham?

NEI!

du sender den fordi DU trenger å høre fra ham, da, at han er glad i deg også, at han tenker på deg også.

du er ikke snill når du FORVENTER en tilbakemelding som sier akkurat det samme, da gjør du det ikke for å være snill, men fordi du trenger å høre at han bryr seg om deg, også når han er ute med andre.

han har ikke sagt til deg at han er glad i deg etter at dere ble sammen igjen, hvor lenge har dere vært sammen?

sa han det før det ble slutt første gangen?

hvorfor ble det slutt første gangen?

hvem av dere gikk?

hvorfor ble dere sammen igjen?

han HAR blitt sammen med deg igjen, han HAR sagt han har det så bra med deg, han sier , selv når han er ute på byen og koser seg med andre, at han synes det er koselig å høre at du tenker på ham og er glad i ham, og han vil gjerne møte deg og være sammen med deg når han kommer hjem fra byen!

hadde han IKKE vært glad i deg og villet vært sammen med deg, så hadde han vel ikke vært det? han hadde ikke satt pris på og syntes sånne meldinger var koselige og han hadde ikke villet at du skulle komme til ham så fort han kom hjem fra byen!

men som sagt, jeg tenker sånn selv iblandt, men det er like mye VI som er rare, innse det først så er det mye enklere å ikke la din egen usikkerhet gå utover ham. :wink:

Takk. Dette innlegget åpnet øynene mine. Jeg tror jeg er en smule teit selv :ler: Men likevel, han er ikke noe flink til å uttrykke følelsene sine. Føles ut som han er så kald, med NOEN lysglimt.. Har sagt det til han før, og jeg sier det gjerne igjen. Jeg må kunne vite hvor jeg har han hen.

Ja, han sa han var glad i meg hele tiden, forrige gang vi var sammen. Til og med elsket meg. Men det var så mye kluss og tull, så det ødela forholdet våres. Det var han som gjorde det slutt. Men ting har roet seg betraktelig nå.

Gjest Catwoman
Skrevet

det er jo en annen ting, du sa ikke noe om det i første innlegg.

Men husk, som en annen her sa, alle er ikke like flinke til å si sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...