Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par år siden så skrev jeg her inne ang en mann jeg var veldig betatt av, men som jeg lot være å date. Jeg følte at han hadde følelser for meg og, og jeg spurte flere klarsynte da (på kg) så mange skrev at jeg burdte ta kontakt. Men når jeg har prøvd igjen nå, så er alle negative til det. Det tar jeg som et hint om at han ikke liker meg? Selv om klarsynte her inne kanskje ikke har evner , mange av dem i hvertfal, så tror jeg kanskje noe mellom himmel og jord prøver å gi meg beskjed gjennom dem og svarene deres, om at dette er negativt. Fler med lignende erfaring?

Anonymkode: 18d9e...4ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den som vet dette best er deg selv. Du har møtt han, du vet hvem han er og du kjenner deg selv best. Hvorfor skulle du ikke date ham når du var betatt og du trodde han hadde følelser? Kunne du ikke bare spørre han hva han synes, da? Hvis du uansett ikke skulle se han igjen, så kunne du vel like gjerne spørre først? Dette forstår jeg ikke TS.

Anonymkode: 43688...b8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å prøve å se da?

Følg din egen magefølelse framfor andres? Det svaksynte her på KG skriver trenger ikke være sannheten, det er bare helt vanlige folk som sitter her og skriver, og noen er sikkert ikke i nærheten av klarsynthet heller, de bare skriver for å skrive. 

Stol på din egen magefølelse og hvis du ønsker å møte denne mannen så gjør det. 

Så kommer det helt an på om dette er en mann som er ledig, er han opptatt så glemmer du det. 

Og har du gått et par år og ruget på dette så er det på tide å gjøre noe med det. 

Anonymkode: b10c0...db4

Skrevet

Det kan vera så mangt. Eg har ringt teletorg opp og ned i nokre år, og det er få som har treft blink på det eg har spurt om av kjærleik, økonomi, bustad etc. Den einaste som eg stolar på er ei som kallar seg for Silvia som ei dame som berre spår over e-post, men det er no like greitt for då vert det ikkje så dyrt. Der snakkar vi verkeleg klarsyn. Men mykje humbug i den bransjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du burde være var.
Mange er veldig optimistisk når det gjelder forhold, så noen kan gi dårlig lesing basert på optimisme.
Fra det jeg føler, burde du gå videre. Du kan prøve, du kan se, men jeg anbefaler ikke. Ville ikke vært optimistisk.

Du vet selv hvor du er i verden, og hvor han er, om du vil prøve så gjør du det. 
Fremtiden er aldri satt i stein, så det er ikke slikt at du ikke kan endre det, men følelser til andre mennesker er noe du ikke kan kontrollere. 

Anonymkode: b08b0...fbe

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du burde være var.
Mange er veldig optimistisk når det gjelder forhold, så noen kan gi dårlig lesing basert på optimisme.
Fra det jeg føler, burde du gå videre. Du kan prøve, du kan se, men jeg anbefaler ikke. Ville ikke vært optimistisk.

Du vet selv hvor du er i verden, og hvor han er, om du vil prøve så gjør du det. 
Fremtiden er aldri satt i stein, så det er ikke slikt at du ikke kan endre det, men følelser til andre mennesker er noe du ikke kan kontrollere. 

Er du "klarsynt" eller ga du meg beskjed om at jeg bør være var på hva andre skriver? Det er ikke slik at jeg alltid får optimistiske svar fra "klarsynte" nei.

Hvis du er det, kan du fortelle litt hva som skjedde?
Hvordan hans side av saken VAR og er? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du "klarsynt" eller ga du meg beskjed om at jeg bør være var på hva andre skriver? Det er ikke slik at jeg alltid får optimistiske svar fra "klarsynte" nei.

Hvis du er det, kan du fortelle litt hva som skjedde?
Hvordan hans side av saken VAR og er? 

Jeg er ikke klarsynt.
Jeg er en føler som betyr at jeg plukker opp energi og leser den. Føler du må være var på det andre sier, og ikke ta det optimistisk. Føler ikke det du søker er hos han. 

Noen som påstår klarsyn, er ikke nødvendigvis klarsynt. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke klarsynt.
Jeg er en føler som betyr at jeg plukker opp energi og leser den. Føler du må være var på det andre sier, og ikke ta det optimistisk. Føler ikke det du søker er hos han. 

Noen som påstår klarsyn, er ikke nødvendigvis klarsynt. 

Men kan du føle hvordan det var fra hans side? Ta kontakten vi hadde i 2017, bare for å gi deg et tidsrom :) særlig august.
Jeg tok aldri noe optimistisk og det er det jeg føler jeg har gjort feil. Var negativ hele veien.

AnonymBruker
Skrevet

Men kan du føle hvordan det var fra hans side? Ta kontakten vi hadde i 2017, bare for å gi deg et tidsrom :) særlig august.
Jeg tok aldri noe optimistisk og det er det jeg føler jeg har gjort feil. Var negativ hele veien.

… 
Senser at han vil oppleve mer. Han liker å reise og oppleve nytt. Tror ikke han er ute etter forhold, og det var ikke noe galt med deg. Han ser sikkert muligheten for sex som et potensial. Men han vil mer i livet. Det er hva jeg plukker opp. En mann med ambisjoner. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

… 
Senser at han vil oppleve mer. Han liker å reise og oppleve nytt. Tror ikke han er ute etter forhold, og det var ikke noe galt med deg. Han ser sikkert muligheten for sex som et potensial. Men han vil mer i livet. Det er hva jeg plukker opp. En mann med ambisjoner. 

De aller fleste vil oppleve mer. Det vil jeg og. Jeg satt bare med følelsen av å nesten ha fått en kjæreste da vi hadde kontakt, men jeg holdt igjen.
Og jeg blir veldig irritert på dette med å være kvinne. "Han vil bare ha sex" er det eneste svaret som går igjen blandt kvinner, fordi det er bare det vi skal brukes til. Jeg har ikke blitt brukt, så det er ikke erfaringsmessig fra meg meningen kommer fra. Men alt føles så kjedelig, og det var bl.a derfor jeg holdt igjen. Jeg ville ikke at han skulle tro at han kunne bruke meg, og måtte velge den ekstremt kjedelige veien.

Og hvorfor falt jeg for han? Hadde han noen gang følelser for meg?
Interessant å lese sensinga di .

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste vil oppleve mer. Det vil jeg og. Jeg satt bare med følelsen av å nesten ha fått en kjæreste da vi hadde kontakt, men jeg holdt igjen.
Og jeg blir veldig irritert på dette med å være kvinne. "Han vil bare ha sex" er det eneste svaret som går igjen blandt kvinner, fordi det er bare det vi skal brukes til. Jeg har ikke blitt brukt, så det er ikke erfaringsmessig fra meg meningen kommer fra. Men alt føles så kjedelig, og det var bl.a derfor jeg holdt igjen. Jeg ville ikke at han skulle tro at han kunne bruke meg, og måtte velge den ekstremt kjedelige veien.

Og hvorfor falt jeg for han? Hadde han noen gang følelser for meg?
Interessant å lese sensinga di .

Han har jo følelser for deg, men ikke som mer en enn venn. 
Det er klart du vil falle for en slik fyr, han virker som en god fyr. Det er bare at han ikke helt er klar for et varig forhold. 
Han har en veldig sterk energi, så det er lett å bli betatt. Når han finner noen vil det sannsynligvis være en mer uoppnåelig kvinne (ikke vondt ment). 

AnonymBruker
Skrevet

Han har jo følelser for deg, men ikke som mer en enn venn. 
Det er klart du vil falle for en slik fyr, han virker som en god fyr. Det er bare at han ikke helt er klar for et varig forhold. 
Han har en veldig sterk energi, så det er lett å bli betatt. Når han finner noen vil det sannsynligvis være en mer uoppnåelig kvinne (ikke vondt ment). 

Det er dette jeg har tenkt hele tiden. At jeg til syvende og sist ikke er bra nok. Og jeg er veldig sint på meg selv for det.
Men hva legger du i "uoppnåelig"? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er dette jeg har tenkt hele tiden. At jeg til syvende og sist ikke er bra nok. Og jeg er veldig sint på meg selv for det.
Men hva legger du i "uoppnåelig"? 

….
Noe som ikke faller i armene hans. Tror han anså deg som veldig enkel i forhold til hans egne idealer. 
Ikke at han nødvendigvis har rett. Noen er bare aldri fornøyd, men du er en flott dame. Tror selv noen av kompisene ikke skjønner helt hvorfor han ga opp deg så lett. 
Jeg ønsker ikke å spekulere og grave i det jeg sanser for mye. 
Ikke hold noe mot han, han virker som en fin fyr ellers. Han er kanskje litt som kvinner som drømmer om den perfekte mann, og han er bare en mannlig drømmer slik sett. 

AnonymBruker
Skrevet

….
Noe som ikke faller i armene hans. Tror han anså deg som veldig enkel i forhold til hans egne idealer. 
Ikke at han nødvendigvis har rett. Noen er bare aldri fornøyd, men du er en flott dame. Tror selv noen av kompisene ikke skjønner helt hvorfor han ga opp deg så lett. 
Jeg ønsker ikke å spekulere og grave i det jeg sanser for mye. 
Ikke hold noe mot han, han virker som en fin fyr ellers. Han er kanskje litt som kvinner som drømmer om den perfekte mann, og han er bare en mannlig drømmer slik sett. 

Klarer du å sense hvordan han bor? : ) evt hvor? 

Du virker til å treffe bra, men et par setninger her får meg til å tvile. 

AnonymBruker
Skrevet

Klarer du å sense hvordan han bor? : ) evt hvor? 

Du virker til å treffe bra, men et par setninger her får meg til å tvile. 

Jeg er som sagt ikke klarsynt. 
Men merker han bor i sør, øst Norge muligens? Sansing er ikke som en klarsynt. 
Med å spekulere mener jeg at jeg ikke ønsker å skape rift mellom dere. Jeg liker ikke å lese energi uten samtykke, og generelt leser jeg ikke energi som er under overflaten. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er som sagt ikke klarsynt. 
Men merker han bor i sør, øst Norge muligens? Sansing er ikke som en klarsynt. 
Med å spekulere mener jeg at jeg ikke ønsker å skape rift mellom dere. Jeg liker ikke å lese energi uten samtykke, og generelt leser jeg ikke energi som er under overflaten. 

Han bor ikke i øst- Norge nei. 
Du har mitt samtykke til å lese energi, men ikke hans da..og det er vel kanskje det du mener. 

AnonymBruker
Skrevet

Han bor ikke i øst- Norge nei. 
Du har mitt samtykke til å lese energi, men ikke hans da..og det er vel kanskje det du mener. 

Geografien min er ikke helt i 100, når jeg sier øst tenker jeg etter Oslo i den retningen, bare i tilfelle du tenker på Øst på en annen måte. Og ja, litt det. Jeg trives ikke med å lese andres energi i det hele tatt. Synes det er noe man ikke burde gjøre uten samtykke. Om det er om andre mennesker kan jeg se litt på overflaten i forhold til personen som spør, men det er litt feil på en måte for det om. Er derfor jeg helst ikke sanser og er aktiv i denne delen. Og helst anonym. 

Folk begynte å sende meg pm når jeg brukte brukernavnet og ba om oppfølging på livene deres siden ting stemte, men jeg anser meg ikke som synsk eller klarsynt, bare ekstremt åpen. Om jeg dedikerte mer tid til det spirituelle kunne jeg sett langt mer, men det er skummelt. Så for mye. Så, jeg liker ikke å se, plutselig flommer det over. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Geografien min er ikke helt i 100, når jeg sier øst tenker jeg etter Oslo i den retningen, bare i tilfelle du tenker på Øst på en annen måte. Og ja, litt det. Jeg trives ikke med å lese andres energi i det hele tatt. Synes det er noe man ikke burde gjøre uten samtykke. Om det er om andre mennesker kan jeg se litt på overflaten i forhold til personen som spør, men det er litt feil på en måte for det om. Er derfor jeg helst ikke sanser og er aktiv i denne delen. Og helst anonym. 

Folk begynte å sende meg pm når jeg brukte brukernavnet og ba om oppfølging på livene deres siden ting stemte, men jeg anser meg ikke som synsk eller klarsynt, bare ekstremt åpen. Om jeg dedikerte mer tid til det spirituelle kunne jeg sett langt mer, men det er skummelt. Så for mye. Så, jeg liker ikke å se, plutselig flommer det over. 

Takk for at du gadd. 

Men jeg irriterer meg bare sånn over hvor typisk det er at jeg ikke er "bra nok"  for akkurat den jeg liker. Jeg har alltid vært reservert og aldri hoppet i det med noen. Men det er fordi jeg tenker at jeg er sett på som midlertidig moro mens de finner den de vil være seriøst med til slutt. 

Og så er typisk nok han jeg liker den eneste som er aktiv på insragram når jeg skjeller ofte!  Alle andre "aktiv for 1 t siden" "aktiv i går"  og jeg tenker at det garantert er fordi han tekster en annen. Fordi svarene på ting i livet er alltid det jeg minst vil. 

Jeg vet ikke om det er noe som sitter fra barndommen men denne følelsen hjemsøker meg. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du gadd. 

Men jeg irriterer meg bare sånn over hvor typisk det er at jeg ikke er "bra nok"  for akkurat den jeg liker. Jeg har alltid vært reservert og aldri hoppet i det med noen. Men det er fordi jeg tenker at jeg er sett på som midlertidig moro mens de finner den de vil være seriøst med til slutt. 

Og så er typisk nok han jeg liker den eneste som er aktiv på insragram når jeg skjeller ofte!  Alle andre "aktiv for 1 t siden" "aktiv i går"  og jeg tenker at det garantert er fordi han tekster en annen. Fordi svarene på ting i livet er alltid det jeg minst vil. 

Jeg vet ikke om det er noe som sitter fra barndommen men denne følelsen hjemsøker meg. 

Du er mer en bra nok, han bare ser det ikke.
Noen menn er blind. Du vil finne en bedre mann en gang, som kan se din virkelige glans. Det blir langt bedre. 
Bedre en enn mann som ikke kan verdsette deg for den du er. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er mer en bra nok, han bare ser det ikke.
Noen menn er blind. Du vil finne en bedre mann en gang, som kan se din virkelige glans. Det blir langt bedre. 
Bedre en enn mann som ikke kan verdsette deg for den du er. 

Hvor bra er en evt dame han vil like da? Det er bare det at da kommer jeg til og sammenligne meg og se alt hun har som ikke jeg har. 

Og irriterende at han måtte være så ivrig på å treffes. Hadde han ikke gått inn for å bli kjent så hadde jeg ikke lagt så merke til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...