Gå til innhold

Jenter, skal "klitoris-erten" fram?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dere jenter, jeg fikk lov å studere underlivet til jenta mi her en kveld. Når man trekker forhuden til klitoris bakover, så kommer det en "ert" fram, som ligner litt på glansen/hodet til oss gutter.

Liker dere at gutten tar vekk forhuden, og slikker direkte på "erten", eller skal forhuden på klitoris være over?

Dumt spørsmål kanskje, men er veldig glad for seriøse svar! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forhuden på klitten min dras automatisk tilbake når jeg blir opphisset..forsiktig tungeberøring er bare helt herlig:)men berøring med fingre kan være direkte vondt:/ men jeg har ganske stor klitt, og den er "i vegen" under sexen...den blir veldig sår i nesten alle stillinger,så sår at det nesten er umulig å berøre den i et døgn etterpå...vet ikke om jeg bør oppsøke lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noe standardsvar her. Jeg har hatt jenter som er så følsomme på selve erten, at ekstrem soft berøring var det eneste som fungerte. Jeg fant ut da, at dersom jeg behandlet erten som en penis, og brukte tungespissen uhyre forsiktig opp og ned langs "skaftet" på erten, hadde det sin virkning. Helt utrolig hvor sliten man ble til å begynne med, fordi man bruker muskler i tunga man ikke visste man hadde. I begynnelsen visste kompisene mine hver gang jeg besøkte ei dame, for etterpå "snachet jeih lhitt hrahrt".....

En annen teknikk kan være å la tunga ligge flatt oppå og hvile, slik at kontakten er så og si konstant, og finne den muskelen i tunga som dekker akkurat klitoris, og få den muskelen til å dirre, dreie, og trykke på klitoris.

Jeg har også vært borti jenter som liker hard behandling, slik at det er like før man henter en slipemaskin..... :sjarmor:

Så bare prøv deg frem, millimeter for millimeter, og se hvordan dama reagerer.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Det varierer... :oops:

Noen ganger fjærlett, andre ganger hardere.

Noen ganger holder det at kun kjønnsleppene berøres, slik at klitoris bare bli indirekte berørt/massert.

Lisa-Beth

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...