AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 Jeg ønsker meg oppskrifter på middager og ulike kaker e.l. som ikke inneholder følgende: -kumelkprodukter -nøtter og mandler -gjær -sesamfrø -egg -sopp Har du noe å bidra med? Anonymkode: b0bca...fa5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Jeg pleier å surre biter av grønnsaker lett i panna med olje og tilsette litt timian og salt og pepper og blande det inn i nykokt spaghetti. Strør gjerne over ristede pinje- eller gresskarkjerner. Bruker litt det jeg har i kjøleskapet, men ofte ulike kombinasjoner av disse: løk, hvitløk, chili, gulrot, squash, paprika, stangselleri, grønne bønner, asparges, reddiker, neper, svarte oliven og sukkererter. Jeg bruker noen ganger ost på toppen, så det er det på bildet, men som oftest lager jeg det uten. Anonymkode: c97d2...45c 2
Zienna Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 Stekt seifilet! Legg gulrot (broccoli eller hva du har..) i strimler nederst i en ildfast form. Legg fiskefileten over. Krydre med salt og pepper. Sett på rist i ovnene, grill overvarme og 200 grader. Følg med, og demp når det bobler nok.
Forundret.. Skrevet 20. mai 2018 #4 Skrevet 20. mai 2018 Kok ris. Kutt opp ønsket kjøtt og fres det i olje med salt, pepper og hvitløk. Fres i de oppkutta grønnsakene du vil ha, selv brukes gulrot, bambusskudd, løk, paprika, brokkoli og champignon som du ikke vil ha. Så heller jeg over Østersaus, litt vann og litt maisenna utrørt i kaldt vann.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 Søk på veganoppskrifter Anonymkode: d19ea...e60
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Søk på veganoppskrifter Anonymkode: d19ea...e60 Har gjort det og notert de oppskriftene som frister. Derfor spør jeg videre her om det er noen som har idéer til meg Anonymkode: b0bca...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå