AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 Hei. Jeg er en jente på 19 år som leter etter en type, eller noen å "holde på med". Problemet er at ingen er interessert i meg på den måten, og jeg finner forsåvidt ikke noen jeg er interessert i heller. Ikke at jeg har så veldig høye krav, et gjennomsnittlig utseende holder lenge ,god hygiene, bra musikksmak (lik musikksmak som meg, og jeg hører som regel på musikk, gjerne folk, rock, grunge, pop fra 60 til 90-tallet og noe rock, indie, fra nåtiden. Misliker listepop, og trenger derfor noen med lik musikksmak) grei humor og at vi har god kjemi. Vil helst også at vedkommende er en hyggelig person, som ikke ser ned på, eller er frekk mot andre mennesker. Uheldigvis er det ikke så veldig mange som er interessert i meg, og det får meg til å føle meg veldig stygg. Dog får jeg ofte høre at jeg har et gjenkjennelig ansikt, og mennesker jeg ikke husker at jeg har møtt husker meg. Har også opplevd at f.eks bartenderen på en bar har spurt hvor vi har møttes før. Jeg er riktig nok noe usikker på om jeg skal ta dette som et kompliment eller ei. Har også opplevd at mennesker kommer opp til meg på lyse dagen og spør om nummeret mitt (noe jeg ikke gir ut til fremmede mennesker). Har også fått tilbud om modelloppdrag, men har takket nei til dette. De fleste guttene/mennene jeg kjenner forteller meg at jeg er veldig pen, og de forteller det samme til mine venner (om meg). Likevel har jeg store problemer med å tro at jeg er såpass pen. Hvis jeg hadde vært pen så burde vel menn vist interesse for meg? Dessverre så opplever jeg at menn viser interesse ganske sjeldent. Jeg prøver også å ta initiativ selv, men det ser ikke ut til å hjelpe på situasjonen. Jeg lurer på om jeg virkelig er så stygg at ingen vil ha meg? Kan det ha noe med væremåten min å gjøre? Klesstilen? Hvis jeg f.eks er på fest så opplever jeg sjeldent at menn/gutter viser interesse for meg, og det får meg faktisk til å føle meg helt elendig. Så jeg lurer på om noen har noen tips til hva jeg burde gjøre? Hvordan i all verden kan jeg få et menneske av motsatt kjønn til å bli interessert i meg? Eller er det rett og slett noe galt med meg, som gjør at ingen noen sinne vil like meg? Ja, det hørtes nok litt melodramatisk ut, men det er nå slik jeg føler det. Dette har virkelig gått kraftig utover selvtilliten, og jeg gråter daglig over hvor mye jeg misliker meg selv. Anonymkode: 3b81e...471
Quadcore Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Problemet ditt ligger nok i deg selv. Menn synes selvsikkerhet er attraktivt, akuratt som kvinner. Du er nok den pene jenta folk beskriver deg som, men ditt syn på seg selv begrenser deg selv. Jeg forstår det er vanskelig, men hvis du arbeider med selvtilliten og behandler deg selv bedre vil jeg tro flere menn blir interessert. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 1 time siden, Quadcore skrev: Problemet ditt ligger nok i deg selv. Menn synes selvsikkerhet er attraktivt, akuratt som kvinner. Du er nok den pene jenta folk beskriver deg som, men ditt syn på seg selv begrenser deg selv. Jeg forstår det er vanskelig, men hvis du arbeider med selvtilliten og behandler deg selv bedre vil jeg tro flere menn blir interessert. Tror faktisk ikke at det ligger på selvtilliten, dessverre. Jeg fremstår utad som en person med god selvtillit, hvis jeg forstår de rundt meg rett. Så noe må jeg jo gjøre feil. Så jeg lurer i grunn på tips til hva som eventuelt kan gjøre meg mer attraktiv etc. Men takk for godt innspill! TS Anonymkode: 3b81e...471
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #4 Skrevet 20. mai 2018 Last ned Tinder. Om 24 timer har du iallefall 10+ matcher om du bor i en by. Anonymkode: 339a1...9bc
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 Kan jo være at folk blir "skremt" av deg siden du er så pen? At de føler at de ikke har sjangs. Anonymkode: 30913...0a2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Last ned Tinder. Om 24 timer har du iallefall 10+ matcher om du bor i en by. Anonymkode: 339a1...9bc Har tinder, og har vel rundt 300 matcher, men er egentlig ikke spesielt interessert i å møte noen fra den appen. Tør rett og slett ikke, er for redd for hva de kommer til å tenke om meg/utseende mitt/personligheten min. 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo være at folk blir "skremt" av deg siden du er så pen? At de føler at de ikke har sjangs. Anonymkode: 30913...0a2 Det tviler jeg på, det er vel bare en "myte" at enkelte reagerer på den måten? Anonymkode: 3b81e...471
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #7 Skrevet 21. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tinder, og har vel rundt 300 matcher, men er egentlig ikke spesielt interessert i å møte noen fra den appen. Tør rett og slett ikke, er for redd for hva de kommer til å tenke om meg/utseende mitt/personligheten min. Anonymkode: 3b81e...471 Det høres jo absurd ut at du tror du har et dårlig utseende når du har så mye som 300 matcher. Du er antagelig veldig pen, også basert på at andre sier det om deg. Du sier at det er få som prøver seg på deg på utesteder. Jeg kan forsåvidt kjenne meg igjen i at folk sier at jeg er pen, men at det ikke er mange menn som prøver seg. Det kan kjennes håpløst. Jeg heller klarer ikke å finne kjæreste. Kanskje du kan vise et bilde av en modell/jente du ligner på? Anonymkode: e7674...4e3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #8 Skrevet 21. mai 2018 Det er ingen myte at noen menn blir «skremt» av for (veldig) pene jenter, det er fakta. Hvis jenta er for pen overser jeg henne, fordi jeg antar det er stor konkurranse om henne og at hun har høye krav. Jeg er mer interessert i alminnelig (pene) jenter, fordi jeg opplever at de også kan være interessert i meg. Om du har 300 matches på tinder, blitt tilbud om modelloppdrag, og får hører fra folk at du er veldig pen, så er det antagelig fordi det faktisk stemmer. Kanskje du virker uoppnåelig og litt «isdronning»? Du minner meg litt om ei jeg gikk på vgs. Hun var den flotteste jenta på hele skolen, men ingen viste interesse noen særlig interesse for henne. Vakreste jenta i hele skolegården, helt alene. Det var helt absurd. Men hun var virket ikke interessert i å prate og tok aldri kontakt, og derfor var det få som var interssert i henne. Det kan henne at hun faktisk var interessert, men ingen fikk det med seg. Jeg trur du kan ha litt av det samme problemet. Mitt råd til deg er å fortsette og selv ta iniativ med de guttene du er interessert i, ikke «vent» på at de tar kontakt med deg. Hvis de opplever at du er hyggelig, morsom og mest av alt interessert i dem, så vil det bli gjenngjeldt. Garantert. Anonymkode: 02baa...83f 1
Mann3030 Skrevet 21. mai 2018 #9 Skrevet 21. mai 2018 (endret) Bilde? Kanskje dette er dagen <3 Endret 21. mai 2018 av Mann3030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå