AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 Klarer dere løse en rubiks kube utenatt, og hvor lang tid bruker dere? Anonymkode: d11ad...4a0
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Ja, min personlige rekord er 42 sekunder. Anonymkode: 48c32...ade
Titania Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 Nei :D Ender opp med å demontere den hver gang fordi jeg ikke får det til
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #6 Skrevet 20. mai 2018 Hva mener du når du sier "utenat"? Jeg klarer stort sett alltid å løse en Rubiks kube om jeg sitter med den en liten stund, men om du med "utenat" derimot mener å se på den, memorere, lukke øynene og vri meg frem til løsningen uten å åpne øynene er svaret nei. Anonymkode: 62a4e...c2f 2
Pultost Skrevet 20. mai 2018 #7 Skrevet 20. mai 2018 Jeg har prøvd én gang. For å si det sånn, jeg valgte klokelig å sette den pent fra meg før jeg sendte den i veggen i frustrasjon.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #8 Skrevet 20. mai 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du når du sier "utenat"? Jeg klarer stort sett alltid å løse en Rubiks kube om jeg sitter med den en liten stund, men om du med "utenat" derimot mener å se på den, memorere, lukke øynene og vri meg frem til løsningen uten å åpne øynene er svaret nei. Anonymkode: 62a4e...c2f Men utenat mener jeg uten å se på en video eller bruke nedskrevne huskeregler. Anonymkode: d11ad...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #9 Skrevet 20. mai 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, min personlige rekord er 42 sekunder. Anonymkode: 48c32...ade Takk da har jeg noe å strekke meg etter😂 Anonymkode: d11ad...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #10 Skrevet 20. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men utenat mener jeg uten å se på en video eller bruke nedskrevne huskeregler. Anonymkode: d11ad...4a0 Skjønner Nei, det får jeg så godt som alltid til. Tror det er litt trening og mye medfødt for min del. Det hørtes sikkert arrogant ut, så jeg får legge til at jeg er helt fullstendig ubrukelig på veldig mye annet. Mener bare at akkurat Rubiks kube er noe jeg tror jeg har anlegg for heller enn at jeg har øvd så mye. Klart å løse dem sånn av meg selv fra jeg var fire-fem-seks (ja, pappa som satte meg igang med det), og sånne hjernetrimgreier er hele slekten god på. Anonymkode: 62a4e...c2f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #11 Skrevet 20. mai 2018 Glemte helt å svare mer nøyaktig på tidsbruken: Har ikke tatt tiden, men jeg tror sjelden jeg har brukt hverken mer eller mindre enn to til fem minutter. Men nå har jeg heller ikke latt det gå sport i å prøve å løse det raskest mulig, da. Jeg prøver gjerne å ikke gjøre noen unødvendige trekk/vridninger, men ikke prøvd på færrest mulig sekunder. Spilte forøvrig mye sjakk i oppveksten, både norgesmesterskap og andre turneringer, og jeg merker at det er en del av de samme tankeprosessene som foregår når jeg løser en Rubiks kube. Anonymkode: 62a4e...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå