Gå til innhold

Hva kan man gi en 5-åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pris: 1000-1500 kr. Aner ikke hva man kan gi i bursdagsgave.

Anonymkode: 69084...34c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo hva ungen liker det da. 

Anonymkode: b20bc...752

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spørs jo hva ungen liker det da. 

Anonymkode: b20bc...752

Har du noen forslag, da? 

Skrevet

Sykkel hvis barnet ikke allerede har.
Lego - finnes i mange prisklasser.
Rulleskøyter.

Gjest Ingrid78
Skrevet

Lego, ski, sykkel.

Avhengig av hva slags interesse barnet har, så ting fra populære filmer og serier som Cars og Paw patrol

Skrevet

Mini trampoline kanskje

AnonymBruker
Skrevet

Min 5-åring kjøpte seg sekketralle hehe, beste leken han vet om;)

Anonymkode: 5bd6c...cdd

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min 5-åring kjøpte seg sekketralle hehe, beste leken han vet om;)

Anonymkode: 5bd6c...cdd

SEKKETRALLE faktisk :P:P:P Jaja

ts

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Nemo<33 skrev:

Mini trampoline kanskje

Har allerede en stor en.

ts

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Ingrid78 skrev:

Lego, ski, sykkel.

Avhengig av hva slags interesse barnet har, så ting fra populære filmer og serier som Cars og Paw patrol

Har sykkel og lego. Ski.. hmm.. det er bursdag på sommeren, da. Kan heller få ski til jul :) Har sparkesykkel.. trampoline.. huskestativ.. badebasseng.. lego.. har masse leker, skulle ønske det var én ting jeg kom på som var midt i blinken :D 

ts

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Ullvott skrev:

Sykkel hvis barnet ikke allerede har.
Lego - finnes i mange prisklasser.
Rulleskøyter.

Er rulleskøyter greit for 5-åringer? Trodde man kanskje måtte være litt større, men vet ikke jeg, altså? Har sykkel og lego. Tenkte kanskje på en opplevelse, men er redd det ikke blir forstått som en gave på en sånn måte.. om du skjønner :)? 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode forslag! 

Grunnen til at jeg sliter er fordi ungen har endel. Føler ikke at det er noe hun trenger. Har masse leker og greier. Men jeg har ikke helt oversikten over nye leker, så kanskje det er noe nytt, morsomt som jeg ikke vet om? 

Liker prinsesser og enhjørninger, film, og utelek. Utelek er vel det morsomste i verden, kan det virke som. Har forresten badebasseng også. Men er det kanskje noen som har en god oversikt over hobbygreier som kan være gøy for en 5-åring? Liker å sitte og pusle med ting, blir dog fort lei, men perler f.eks. er morsomt. Men har en hel boks med perler, da, men ville bare komme med et eksempel. 

AnonymBruker
Skrevet

Duplo/lego med aldersgrense 5 år :) er alltid min første tanke. 

Men en god bildebok! Heller ikke feil. Evt. om du vet hva det "kule" er for tiden :) 

Anonymkode: 37582...5ac

Skrevet

Min erfaring er at barn i denne alderen gjerne har mer enn nok av leker og ting. Jeg har flere ganger kjøpt gavekort på lekeland/badeland eller andre lignende ting, som har blitt tatt ganske godt imot av både barn og foreldre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode forslag! 

Grunnen til at jeg sliter er fordi ungen har endel. Føler ikke at det er noe hun trenger. Har masse leker og greier. Men jeg har ikke helt oversikten over nye leker, så kanskje det er noe nytt, morsomt som jeg ikke vet om? 

Liker prinsesser og enhjørninger, film, og utelek. Utelek er vel det morsomste i verden, kan det virke som. Har forresten badebasseng også. Men er det kanskje noen som har en god oversikt over hobbygreier som kan være gøy for en 5-åring? Liker å sitte og pusle med ting, blir dog fort lei, men perler f.eks. er morsomt. Men har en hel boks med perler, da, men ville bare komme med et eksempel. 

Litt mer kontekts ja. 

Kan skrive opp at perler e sykt kjekt! (Nå 26 år, men har hatt mange timer med perlekos). Jeg tenker da på den typer: brett med tagger på som du setter plastikk "biter" på som du senere ved hjelp av strykejern og bakepapir kan smelte sammen og henge opp :) fantastisk! 

Men igjen: bildebok!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Duplo/lego med aldersgrense 5 år :) er alltid min første tanke. 

Men en god bildebok! Heller ikke feil. Evt. om du vet hva det "kule" er for tiden :) 

Ja, hehe, det var det da :) Har ikke oversikt over hva som er kult egentlig. Kanskje aquaplay?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Solivagant skrev:

Min erfaring er at barn i denne alderen gjerne har mer enn nok av leker og ting. Jeg har flere ganger kjøpt gavekort på lekeland/badeland eller andre lignende ting, som har blitt tatt ganske godt imot av både barn og foreldre.

Nettopp. Det er akkurat sånn det er. Og fra øvrige familiemedlemmer hadde gavekort på det du nevner vært helt fantastisk. Fikk gavekort på lekeland en gang og det var helt topp.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Litt mer kontekts ja. 

Kan skrive opp at perler e sykt kjekt! (Nå 26 år, men har hatt mange timer med perlekos). Jeg tenker da på den typer: brett med tagger på som du setter plastikk "biter" på som du senere ved hjelp av strykejern og bakepapir kan smelte sammen og henge opp :) fantastisk! 

Men igjen: bildebok!

Jah, sånne figurer man skal perle på er jo fine. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...