Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om en mann er interessert og tar ofte kontakt via tlf/SMS. Han fremstår som om at han liker meg veldig godt. Vi har foreløpig kun gitt hverandre noen lange gode klemmer og flørtet masse. Vil han bli enda mer interessert om vi feks ender opp med å kysse, og det blir mye følelser , og jeg likevel ikke ønsker sex helt enda? Eller mister dere interessen når det stopper på kyssing? Begge to mener noe skjer i de vi ser hverandre i øynene. Jeg har falt for han, men er redd for å gå på en smell. 

Anonymkode: 300bc...e72

Videoannonse
Annonse
Gjest GiftMann38
Skrevet

Bedre å holde igjen tror jeg. Han blir ihvertfall ikke mer interessert av at du har sex med ham tidlig.

Skrevet

Hvordan skal jeg kunne svare på det bare fordi jeg er en mann?

Skrevet

Vil tippe de fleste normale menn forventer og setter pris på en gradvis eskalering på det fysiske. Men ingen skal kysse hvis de ikke har lyst. At man kysser betyr heller ikke at man automatisk kan / bør forvente sex på neste date. Det handler om å bli gradvis komfortable med hverandre i et tempo som begge er komfortable med. Eller komme til en realisasjon at man ikke ønsker å gå videre. Men det er ingen regler for dette.

Kyss når du er klar for det og har lyst, uten å bekymre deg for hva mannen da forventer (umiddelbart eller neste date). Ikke gjør noe for din egen del fordi du føler det er en regel, en forventning eller at du er redd for å skuffe mannen. Gjør det fordi du har lyst, og vis det (lidenskap etc). Foretrekker heller å vente med kyssingen enn å bli sånn "halvveis avvist". Tilsvarende for de neste stegene også.

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller mister dere interessen når det stopper på kyssing? 

Ikke jeg ihvertfall :riste:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :) jeg har lyst å kysse han , men er redd han da forventer mer. Etter et langt forhold bak meg der jeg ikke en gang kunne se i mannens retning uten at han forventet og krevde sex. Hver eneste gang vi kysset forventet han sex. Uansett om jeg sa nei og strittet i mot. Så er nok litt «skadet» etter det forholdet og tror det er det som forventes. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for svar! :) jeg har lyst å kysse han , men er redd han da forventer mer. Etter et langt forhold bak meg der jeg ikke en gang kunne se i mannens retning uten at han forventet og krevde sex. Hver eneste gang vi kysset forventet han sex. Uansett om jeg sa nei og strittet i mot. Så er nok litt «skadet» etter det forholdet og tror det er det som forventes. 

Da har du vært sammen med en idiot. En ting er å vise eller si at man har lyst på sex. En helt annen ting er å forvente og kreve. Det du beskriver er ikke normalt.

Kanskje du bør kline til og kysse tidlig og se hva som skjer, og hvis noe som helst minner om det du forteller så løper du vekk så raskt du kan. Litt fleip, men det du beskriver er jo på grensen til overgrep (i hvertfall hvis du følte deg tvunget).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kreator skrev:

Da har du vært sammen med en idiot. En ting er å vise eller si at man har lyst på sex. En helt annen ting er å forvente og kreve. Det du beskriver er ikke normalt.

Kanskje du bør kline til og kysse tidlig og se hva som skjer, og hvis noe som helst minner om det du forteller så løper du vekk så raskt du kan. Litt fleip, men det du beskriver er jo på grensen til overgrep (i hvertfall hvis du følte deg tvunget).

Jeg vet det ikke er normalt. Eller jeg håper hvert fall at det ikke er det. Jeg følte meg tvunget, og ble ofte holdt fast . Så jeg er klar over at det ikke var greit. Men samtidig tok det mange år før jeg klarte å bryte ut. Heldigvis er jeg ferdig med han, og klar for å komme på banen igjen med andre menn. :)  Samtidig merker jeg at jeg blir ufattelig usikker når det kommer til å bare skulle kysse en ny mann, siden jeg er redd for samme reaksjon . Men jeg skal bare gjøre det som føles riktig og se hva som skjer. Tusen takk :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...