AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 Blir en særere og særere av å stadig vekk bli valgt bort? Tenker type ungkarer som er i 30-40-50+årene som alltid har slitt med å få seg noe slags relasjoner med damer. Blir en bare mer "rar" for hvert år som går? Vi kjenner alle ungkaren som går i olabukse og olajakke på byen, som er litt spesiell og aldri har noen reel sjanse på å dra med seg dame hjem. Tror dere at denne typen menn er rare av en grunn, kan alle avisningene og manglende interesse fra damer gjøre at slike blir enda mere spesielle? Mange av de mennene er snill som dagen er lang, noen bor til og med hjemme hos mor. Menn damer får de seg aldri. Jeg tror jeg hadde blitt "rar" av å gå hele voksenlivet uten nærkontakt med det motsatte kjønn, tror det hadde gjort noe med meg. Anonymkode: 5c83a...708
herzeleid Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Jeg vil jo tro at jo lengre tid en får til å utvikle særheter og uvaner, uten en partner som gir en korreks, jo særere blir en.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 På den andre siden er det jaggu mange rare par også, som blir sær sammen. På jobben min synes jeg ikke at de som er enslige er særere; vanskeligere å ha en meningsfyllt samtale med, vanskeligere å samarbeide med, mindre hensynsfulle, enn folk som lever i ett samliv. Har ofte opplevd ekterpar og samboerpar som er blitt sære sammen, ofte i forbindelse med deres barns adferd. Anonymkode: 1929c...e40 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #4 Skrevet 20. mai 2018 17 minutter siden, herzeleid skrev: Jeg vil jo tro at jo lengre tid en får til å utvikle særheter og uvaner, uten en partner som gir en korreks, jo særere blir en. Så å være et trendy couple er et bedre alternativ ? Hilsen tvekjønnet sfinx Anonymkode: 7e4d6...612
Gjest Whiskey hangover Skrevet 20. mai 2018 #5 Skrevet 20. mai 2018 Jada, man kan bli så sær at man får grå stær.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #6 Skrevet 20. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir en særere og særere av å stadig vekk bli valgt bort? Tenker type ungkarer som er i 30-40-50+årene som alltid har slitt med å få seg noe slags relasjoner med damer. Blir en bare mer "rar" for hvert år som går? Vi kjenner alle ungkaren som går i olabukse og olajakke på byen, som er litt spesiell og aldri har noen reel sjanse på å dra med seg dame hjem. Tror dere at denne typen menn er rare av en grunn, kan alle avisningene og manglende interesse fra damer gjøre at slike blir enda mere spesielle? Mange av de mennene er snill som dagen er lang, noen bor til og med hjemme hos mor. Menn damer får de seg aldri. Jeg tror jeg hadde blitt "rar" av å gå hele voksenlivet uten nærkontakt med det motsatte kjønn, tror det hadde gjort noe med meg. Anonymkode: 5c83a...708 Hva er å være sær? Alle er vel sære? Alle som ikke har levd i en hule har hatt relasjoner med damer. Blir man rarere for hvert år som går? For noen ja. For andre nei. Men man blir "mer lik seg selv" hvis du forstår hva jeg mener. Nei, jeg kjenner ikke ungkaren med olabukse og olajakke, men jeg liker stilen hans og at han er spesiell! Er det ikke et litt overfladisk syn på relasjoner, seksualitet, kvinner, kjærlighet og alt om man snakker om å "dra med seg damer hjem"? Alle er rare. Alle er rare for en grunn. Er det noe skjult paradoks i å være snill og å bo hos sin mor som ikke jeg forstår? Når har man egentlig fått en dame? Hva legger du i det? Samtalepartner? Sexpartner? Kjæreste? Samboer? Ektefelle? Tror du det gjør deg mindre rar å bo sammen med en som faktisk elsker deg, og dermed også aksepterer feilene dine og slett ikke korrigerer deg? Det er så mye jeg lurer på! Anonymkode: f31bd...092
Skorstein Skrevet 20. mai 2018 #7 Skrevet 20. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir en særere og særere av å stadig vekk bli valgt bort? Tenker type ungkarer som er i 30-40-50+årene som alltid har slitt med å få seg noe slags relasjoner med damer. Blir en bare mer "rar" for hvert år som går? Vi kjenner alle ungkaren som går i olabukse og olajakke på byen, som er litt spesiell og aldri har noen reel sjanse på å dra med seg dame hjem. Tror dere at denne typen menn er rare av en grunn, kan alle avisningene og manglende interesse fra damer gjøre at slike blir enda mere spesielle? Mange av de mennene er snill som dagen er lang, noen bor til og med hjemme hos mor. Menn damer får de seg aldri. Jeg tror jeg hadde blitt "rar" av å gå hele voksenlivet uten nærkontakt med det motsatte kjønn, tror det hadde gjort noe med meg. Anonymkode: 5c83a...708 Det tror jeg. Vi har blitt rare og sære og velger og vraker som vi vil. Ja det er jo de sære som også er uattraktive for andre uten å vite helt hvorfor, det er damer som er sånn også. Slutt å si at bare menn ikke får seg noe. Har de absolutt ikke draget på en eneste dame eller er det sånn at de avviser de svært få de får pga ikke gjensidig interesse og aldri får de de har lyst på ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå