AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 På helt teite ting kan hun finne på å øse ut sin irritasjon på oss, hadde det da vært noe som virkelig stemte så hadde vi gått det til oss. Papir rundt søppelkassene ute: Hun står nesten oppå det og roper på meg som er over 100 meter unna. Jeg kommer bort og får kjeft for dette som ligger rundt bakken hun står på. Jeg svarer da at det er ikke mitt, nei det var ikke deres så vårt måtte det være. Jeg svarer at slikt papir har vi ikke, men jeg så sønn til samboeren hennes der kvelden før som tømte noe. De var ikke hjemme dagen før så dette kunne ikke stemme mente hun. Jeg sier igjen at både jeg og min samboer så han, hun fortsetter å mene at jeg lyver. Så sier hun plutselig at det ikke spiller noen rolle hvem det er sitt bare jeg plukker det opp. Her begynner jeg å gå for jeg syns det er bortkasta å beordre meg rundt sånn når hun nærmest står oppå det. Hun gikk vekk fra det hun også så det lå der neste dag også. En annen gang kjefter hun oss huden full for å be oss rydde opp hundebæsj. Samboer svarer at det blir lett for hunden vår har et fast sted hvor han står i bånd når han er ute. Reagerte sterkt på dette da hennes to hunder løper løst overalt og det likegodt kunne vært de. Naboen er den som eier veiene rundt her og han bryr seg ikke ettersom han også har to hunder. Kun vår hund som har fast plass og er litt sær på hvor han gjør fra seg. En natt hadde samboers bilalarm begynt å ule på morgenen. De har nummeret vårt, men hadde kun ligget å irritert seg i 30 min i stedet. Samboer ble bedt om å ikke ha bilalarm på her vi bor. Noe han ikke kan ettersom det er arbeidsbil! Bilen er verdt rett over 100k og utstyr inni til 60k. Huseier hører vi aldri noe fra, men fruen tramper rundt og dirigerer alle. Jeg er så lei av å ikke kunne såvidt sette meg utenfor med baby før hun starter. Tips? Anonymkode: 96626...970
stan Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Flytt. Det er ikke noe å gjøre med dama. Huseier har gitt opp for lenge siden å gjøre noe med henne. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 For ei bitsh. Hadde heller ikke plukka søppel eller hundebæsj bare fordi hun beordrer det, hvertfall ikke når du er sikker på at det ikke er deres. Ellers tenker jeg det er greit å plukke opp søppel som har havnet utafor og plukke opp hundebæsj innimellom(selv om det ikle er deres). Det handler om å ha det hyggelig rundt seg, spare naturen for plastikk osv. Men ikke greit at hun beordrer slik. Hun kunne tar opp søplaog bæsjen selv siden hun la merke til det, og irriterte seg over det Anonymkode: 75798...939 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #4 Skrevet 20. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: For ei bitsh. Hadde heller ikke plukka søppel eller hundebæsj bare fordi hun beordrer det, hvertfall ikke når du er sikker på at det ikke er deres. Ellers tenker jeg det er greit å plukke opp søppel som har havnet utafor og plukke opp hundebæsj innimellom(selv om det ikle er deres). Det handler om å ha det hyggelig rundt seg, spare naturen for plastikk osv. Men ikke greit at hun beordrer slik. Hun kunne tar opp søplaog bæsjen selv siden hun la merke til det, og irriterte seg over det Anonymkode: 75798...939 Altså hun sto nærmest oppå den søppla selv. Hvis hun har vondt i ryggen eller noe som gjør at hun ikke klarer å plukke opp så er det jo bare å spørre pent. Det var papir, ikke plastikk som lå der. Jeg måtte skynde meg bort til henne fra et stykke unna når hun kunne brukt den tiden på å plukke opp uten å kjefte. Neste gang hun sier noe tenkte jeg å be om å få alle "klager" skriftlig med dato og underskriften deres. For å slippe å bli kjeftet på hver gang vi går ut. Anonymkode: 96626...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå