AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 Jeg er ei jente i starten av 20-årene som har snappet med en gutt i ca et halvt år. Vi har snakket lenge om å møtes og han har gitt uttrykk for at han er veldig gira på sex. Jeg har jo spilt litt med, men jeg er ikke bare ute etter å ha sex, jeg er klar for noe mer. Jeg spurte han en gang om hva han var ute etter og da svarte han at han ikke helt visste. Vi fortsatte å ha kontakt og han er den av oss som har vært mest gira på å møtes. Jeg har holdt litt igjen, kanskje med tanke på det med sex. For noen dager siden var jeg i byen der han bor så jeg snappet han da. Jeg dro til han ene kvelden, ga han beskjed før jeg dro om at han ikke kunne forvente noe av meg seksuelt. Det gjorde han ikke heller og sa han bare hadde veldig lyst til å treffe meg. Det var utrolig koselig!! Jeg sov over der og han respekterte meg virkelig. Det føltes som vi hadde kjent hverandre lenge og vi snakket om alt og ingenting, og han sa veldig mye fint til meg. Han sa han hadde veldig lyst på meg men ville ikke gjøre noe jeg ikke ville. Så klart hadde jeg lyst på han også, men jeg holdt igjen fordi jeg var stresset etter hva vi hadde snappet om og var redd han hadde forventninger til meg. Jeg var også redd det bare var tøm og røm fra hans side, og det fortalte jeg han også. Da sa han at han ikke hadde noen forventinger, og han hadde ikke snakket med ei jente så lenge hvis det bare var for ett ligg og aldri snakke sammen mer. Så etterhvert hadde vi sex, slapper av litt sammen også dro jeg. Greia er at jeg vet ikke helt hvor jeg har han nå, vi har ikke snappet mye siden jeg kom hjem. Bare at vi synes det var hyggelig å endelig få møte hverandre. Før hadde vi et avslappet forhold til hverandre og snapper når det passet, nå føler jeg at jeg ikke kan sende snap da jeg føler for det, fordi jeg er redd for å mase... Og nå føler jeg at det er jeg som er gira på han, men han har fått det han ville ha så han er ikke så gira lengre. Jeg tror faktisk jeg har blitt litt betatt av han... Jeg vet jo fortsatt ikke hva han vil nå.. om han vil møtes mer for å bli bedre kjent og evt noe mer seriøst, eller om han bare vil møtes for sex eller om han ikke er interessert i å møres mer i det hele tatt.. Lurer på om noen har noen tips på hvordan jeg kan finne ut det? Hvordan jeg kan spørre han? Tror dere han hadde sagt det han sa bare for få meg til sengs, eller tror dere han mente det? Håper noen kan komme med noen gode svar til en betatt usikker jente! Anonymkode: 09b1c...f11
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Du kommer til å få mange rare svar her, mange kommer til å kritisere deg for å ligge med ham. Drit i dem og hold hodet kaldt. Du har bare møtt ham en gang? Jeg ville heller fokusert på å møtes flere ganger og prøve å bli kjent enn å stresse over "hva, hvordan, hvorfor". Bare det å henge sammen. Tenker det ikke er vits i å prøve å finne utav ting før dere har vært mye sammen over noen måneder. Anonymkode: 9431e...7c0 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kommer til å få mange rare svar her, mange kommer til å kritisere deg for å ligge med ham. Drit i dem og hold hodet kaldt. Du har bare møtt ham en gang? Jeg ville heller fokusert på å møtes flere ganger og prøve å bli kjent enn å stresse over "hva, hvordan, hvorfor". Bare det å henge sammen. Tenker det ikke er vits i å prøve å finne utav ting før dere har vært mye sammen over noen måneder. Anonymkode: 9431e...7c0 Takk, det skal jeg gjøre! Ja, jeg har bare møtt han en gang. Jeg vet bare ikke hva han tenker, om han i det hele tatt vil møtes mer, og det gjør meg stresset.. Men du har for så vidt rett i det du skriver :-) Anonymkode: 09b1c...f11
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #4 Skrevet 20. mai 2018 Du skulle ikke hatt sex med han... nå viste du at du ikke står for dine meninger/holdninger. Anonymkode: 48d62...706
Gjest O.G. Skrevet 20. mai 2018 #5 Skrevet 20. mai 2018 Siden du har spilt med så tror han at ha får sex. Ikke smart det der.
petterm Skrevet 20. mai 2018 #6 Skrevet 20. mai 2018 Den som intet våger intet vinner. Hvorfor er du så stressa? Spør om han vil møtes igjen. Enten vil han, eller så vil han ikke. Det går også an å si at du hadde det veldig fint hos han, og at det var fint å ha sex, men at du har lyst til å bli litt bedre kjent før du har sex neste gang..
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #7 Skrevet 20. mai 2018 Han vil bare ha sex Anonymkode: f75fc...e4b
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #8 Skrevet 20. mai 2018 1 time siden, petterm skrev: Den som intet våger intet vinner. Hvorfor er du så stressa? Spør om han vil møtes igjen. Enten vil han, eller så vil han ikke. Det går også an å si at du hadde det veldig fint hos han, og at det var fint å ha sex, men at du har lyst til å bli litt bedre kjent før du har sex neste gang.. Får litt feeling på at han var veldig "snill og hyggelig", snakka deg litt til sengs og så poff er det ikke så intressant lenger. Men det vet vi ingen ting om. Det er en måte å finne det ut på og det er å spørre han. Anonymkode: 4bc67...fd8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #9 Skrevet 20. mai 2018 3 timer siden, petterm skrev: Den som intet våger intet vinner. Hvorfor er du så stressa? Spør om han vil møtes igjen. Enten vil han, eller så vil han ikke. Det går også an å si at du hadde det veldig fint hos han, og at det var fint å ha sex, men at du har lyst til å bli litt bedre kjent før du har sex neste gang.. Jeg er nok stressa fordi jeg er redd for hva han tenker og hvilket svar jeg vil få hvis jeg spør han.. Men eneste måten å finne ut ting på er å spørre.. Og eventuelt si det du nevner. Tusen takk for fint svar! Anonymkode: 09b1c...f11
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #10 Skrevet 20. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Får litt feeling på at han var veldig "snill og hyggelig", snakka deg litt til sengs og så poff er det ikke så intressant lenger. Men det vet vi ingen ting om. Det er en måte å finne det ut på og det er å spørre han. Anonymkode: 4bc67...fd8 Er det jeg er litt redd for også.. Men da synes jeg det er veldig dårlig gjort av han også, å si så mye fint osv til ei jente, for så å få henne til sengs, så har han fått det han vil ha og det er ikke noe interessant mer. Hvis det er slik så mister jeg automatisk litt interessen fordi jeg vil ikke være med en sånn fyr. Ja, må bare spørre han selv om jeg synes det er skummelt med tanke på svaret.. Anonymkode: 09b1c...f11
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #11 Skrevet 20. mai 2018 2018, en mix av snapchat, kuk og fitte. Snap når det passer! Anonymkode: cd6f2...d2b
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #12 Skrevet 20. mai 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det jeg er litt redd for også.. Men da synes jeg det er veldig dårlig gjort av han også, å si så mye fint osv til ei jente, for så å få henne til sengs, så har han fått det han vil ha og det er ikke noe interessant mer. Hvis det er slik så mister jeg automatisk litt interessen fordi jeg vil ikke være med en sånn fyr. Ja, må bare spørre han selv om jeg synes det er skummelt med tanke på svaret.. Anonymkode: 09b1c...f11 Det er dessverre slik det er. Hvis en mann skal få seg noe, må han gjerne så et par frø. Ja det er kanskje noe dårlig gjort, men slik fungerer det hvis en mann vil ha sin bekreftelse. Men det kan også godt være at han liker deg og kunne tenke seg å bruke mer tid med deg. Men per nå er det helt umulig å vite. Du er rett og slett nødt til å finne ut av det, sende han en meld og spørre om han har lyst å finne på noe en dag. Anonymkode: fb24e...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå