Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal bare reise en vei fra Fredrikshavn til Oslo og trenger ikke lugar. Synes det er vanskelig å finne frem på hjemmesiden til Stena Line, og det virker som det er umulig å bestille uten lugar? 

Anonymkode: c73e9...3eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ha lugar. Dette i fall du blir full.

Anonymkode: 35cfe...94b

AnonymBruker
Skrevet

På dagseilng skal det gå an å bestille uten lugar, det har i hvert fall vært mulig før. Dog pleier lugarene å være billigere den veien nettopp fordi mange klarer seg uten. Hvis man skal ha lugaren helt frem til Oslo må man betale noe ekstra.

Anonymkode: 91a53...60d

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man gjøre på uten lugar? Husker vi var lugarløse en gang da jeg var barn, måtte sitte i trapp og på gulvet for alle stoler var opptatt.

Anonymkode: c6c23...f33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

På dagseilng skal det gå an å bestille uten lugar, det har i hvert fall vært mulig før. Dog pleier lugarene å være billigere den veien nettopp fordi mange klarer seg uten. Hvis man skal ha lugaren helt frem til Oslo må man betale noe ekstra.

Anonymkode: 91a53...60d

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skal man gjøre på uten lugar? Husker vi var lugarløse en gang da jeg var barn, måtte sitte i trapp og på gulvet for alle stoler var opptatt.

Anonymkode: c6c23...f33

Takk for svar. Man må ut av lugaren før kl. 16.00 så forstår ikke at dere måtte sitte i trapper. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
På 20.5.2018 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Skal bare reise en vei fra Fredrikshavn til Oslo og trenger ikke lugar. Synes det er vanskelig å finne frem på hjemmesiden til Stena Line, og det virker som det er umulig å bestille uten lugar? 

Mhm, tok Stena Line fra Tyskland til Sverige, valgte lugar da, men var en del folk som lå på de offentlige rommene også eller campet der, lå et nakent par i sovepose midt i selveste hovedstua eller hva det heter. Kloakkskuta kaller jeg Stena Line, uff anbefaler deg å reise med noe annet da det stinket på lugaren, fikk rom ved motoren, skittent sengetøy og håndklær som lå slengt utover baderomsgulvet og dassen. Stinket kloakk i hele båten 🤮

Anonymkode: 8ecdc...b43

Skrevet

Min erfaring med Stena Line er ganske god, men anbefaler en billig-lugar selv på dagseilinger, rett og slett for å ha et sted å være, det blir fort fullt overalt. Bare det å kunne sette sekken et sted og gå på do alene er verdt et par hundrelapper etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...