Anders26år Skrevet 27. februar 2005 #1 Del Skrevet 27. februar 2005 Alle her inne single eller er man fortsatt singel hvis man har en å "leke" med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2005 #2 Del Skrevet 27. februar 2005 singel er en uten fast følge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #3 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg vil si du er singel så lenge du ikke har et forhold til noen som er slik at monogami blir forventa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 27. februar 2005 #4 Del Skrevet 27. februar 2005 Alle her inne single eller er man fortsatt singel hvis man har en å "leke" med ? Jeg synes for mange her inne skryter av hvor bra det er å være singel, mens de tross alt har noen "å leke med" regelmessig. Det spørs om de ikke hadde endret syn dersom de ikke hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. februar 2005 #5 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg kan vel kalles singel, men føler meg ikke singel alikavel for tia.. Tilbringer jo fortsatt masse tid sammen med exn og det er derfor uaktuelt for meg p finne en ny så lenge vi holder på som vi gjør. Han er også trofast mot meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 28. februar 2005 #6 Del Skrevet 28. februar 2005 Usikker sjøl. Er ikke sammen med ham sånn at vi har tenkt å gifte oss, men forventer at han ikke puler på andre, men har akkurat gått ut av at laaangt forhold og vil ikke binde meg.... sånn singel er jeg at jeg kan flørte med andre når han ikke er der, og han med andre, men ikke hvis vi er på samme plass... vanskelig, ja, og komplisert, jepp.. Vil være ordentlig singel, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #7 Del Skrevet 28. februar 2005 Er ikke singel å ha to å leke med, og ikke bare en da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. februar 2005 #8 Del Skrevet 28. februar 2005 Er ikke singel å ha to å leke med' date=' og ikke bare en da..?[/quote'] Jo, da er du vel skikkelig singel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #9 Del Skrevet 28. februar 2005 Jo, da er du vel skikkelig singel! Du mener vel sikkert en uskikkelig singel? vega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. mars 2005 #10 Del Skrevet 1. mars 2005 Du mener vel sikkert en uskikkelig singel? vega Ja, er vel ingen vits i å være alt for skikkelig når man er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #11 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja, er vel ingen vits i å være alt for skikkelig når man er singel? Jo, flertallet mener at man skal være skikkelige... visstnok... mens de selv er uskikkelige i smug - hva¨= rene demoralisengsprosessen. vega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. mars 2005 #12 Del Skrevet 1. mars 2005 Singel for meg er å ikke ha noe følge av noe slag... Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. mars 2005 #13 Del Skrevet 1. mars 2005 rene demoralisengsprosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
radius Skrevet 14. mars 2005 #14 Del Skrevet 14. mars 2005 Definisjonen på singel? Tom seng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå