AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Del Skrevet 20. mai 2018 Hva gjør dere da? Jeg har en slik i min nærhet. Aller først forsøkte jeg å holde det til et nøkternt vennskap, men når jeg ikke er bra nok til å bli hilst på ute i offentligheten, hvor dypt stikker det vennskapet da? Han følger meg på facebook men nå har jeg lyst til å fjerne han. Synd egentlig da vi har endel felles interesser. Jeg orker ikke slike som blir tause enda du ser de er aktive flere ganger i døgnet og er tydelig oppmerksomhetssyk. Slette? Anonymkode: 61122...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Del Skrevet 20. mai 2018 Jeg har kuttet ut alle som har brukt meg som pauseunderholdning opp igjennom. Savner dem ikke i det hele tatt. Bedre å være uten dem, enn alle de negative følelsene slike bringer med seg. Anonymkode: 0a404...2a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Del Skrevet 21. mai 2018 Det er da opp til deg selv hvem du gidder å bruke tid på. Velg bort de som ikke er bra for deg. Anonymkode: 4c26f...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #4 Del Skrevet 21. mai 2018 Jeg er tydelig bra nok å chatte med når han sitter hjemme med datteren sin.. Anonymkode: 61122...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pultost Skrevet 21. mai 2018 #5 Del Skrevet 21. mai 2018 Har vært borti et par sånne. De lar jeg segle sin egen sjø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Del Skrevet 21. mai 2018 Har opplevd det veldig med nettdating, ikke mye seriøst. Etter å vært med en fyr så var jeg bare underholdning eller tidsfordriv... plutselig. Skjedd flere ganger da ingen bryr seg og er der kun for tidsfordriv egentlig. Blir bare irritert på sånne folk som snylter tiden min og heller kan finne på noe annet interessant isteden, eller heller finne noen de bryr seg om og digger isteden. For jeg er visst ikke verdt noen ting uansett. Anonymkode: 7f796...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå