AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 23 åring mann her. Tenner på deeppthroat og har veldig lyst til å prøve det ut med en dame. Prøvde engang før og likte det veldig godt. Men lurer på om de fleste damene er åpen for det? Evt hvordan går jeg frem? Hilsen Uerfaren kar😁 Anonymkode: 3f4e3...d70
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 23 åring mann her. Tenner på deeppthroat og har veldig lyst til å prøve det ut med en dame. Prøvde engang før og likte det veldig godt. Men lurer på om de fleste damene er åpen for det? Evt hvordan går jeg frem? Hilsen Uerfaren kar😁 Anonymkode: 3f4e3...d70 De fleste? Neppe. Men det finnes sikkert noen Prøvde det en gang selv, aldri igjen. Var anspent, fikk litt småpanikk, det snurpet seg helt og kuken satte seg bokstavelig talt fast i noen sekunder før jeg klarte å slappe av igjen så jeg fikk pustet Anonymkode: ee9fa...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 Aner ikke hvordan det er med andre damer, men jeg er ikke åpen for det og selv om dette ikke er noe jeg har snakket med venninner om noe særlig så ser jeg ikke helt for meg at de hadde vært åpen for det heller. Tror det skal veldig mye til før du møter ei som gjør det før dere evt har vært sammen lenge i hvert fall. Anonymkode: a0ecc...462 1
jabx Skrevet 20. mai 2018 #4 Skrevet 20. mai 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke hvordan det er med andre damer, men jeg er ikke åpen for det og selv om dette ikke er noe jeg har snakket med venninner om noe særlig så ser jeg ikke helt for meg at de hadde vært åpen for det heller. Tror det skal veldig mye til før du møter ei som gjør det før dere evt har vært sammen lenge i hvert fall. Anonymkode: a0ecc...462 Hva er problemet?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #5 Skrevet 20. mai 2018 Jeg har vært sammen med en i to år nå og jeg gjør det hver gang jeg suger han. Men man må gå forsiktig frem, det er ikke bare å dytte inn i munnen. Trengs øvelse og gå lenger og lenger inn for hver gang. Må ærlig innrømme at det ikke er det mest komfortable i verden men det rr greit når man vender seg til det Anonymkode: 19f33...436
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #6 Skrevet 20. mai 2018 Ts. Vet ikke, men mitt inntrykk er at de fleste damene liker det. Anonymkode: 3f4e3...d70
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #7 Skrevet 20. mai 2018 les boken "sex God" Der er det et kapittel om det. Han som skriver boken sier at han bruker et par måneder på å trene opp damene til å gjøre det. De må læres til å ikke ha "gag reflex" etc. Kan bruke xylocain spray i begynnelesen siden den bedøver halsen, men vil også gå ut over sensitiviteten til kuken. Jeg forstår ikke helt poenget. Er mann selv, aldri prøvd det , og ikke vært fristet heller. Anonymkode: 9ec42...d97
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #8 Skrevet 20. mai 2018 Jeg har på eget initiativ gjort det med samboeren, som jeg føler meg 100% trygg på. Jeg tenner på det, og det var ikke hans forslag. Tror jeg har mer glede av det enn han Jeg hadde imidlertid antagelig ikke gjort det med en type som maste om det, det har noe med at jeg skal være helt trygg på vedkommende, vi skal ha bygget opp et følelser før vi i det hele tatt tenker i de baner. For meg er suging veldig intimt. Deepthroat er ihvertfall noe jeg ikke engang ville vurdert med en jeg kun datet. Ha også i bakhodet at om deepthroat er viktig for deg, så vær opptatt av hennes nytelse i form av slikking også. Finnes ikke noe mer turn-off for meg enn menn som er opphengt i suging men som sjelden gidder gå ned på dama selv. Det er en på grensen til dumpegrunn for min del. Anonymkode: a39c6...4d2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #9 Skrevet 20. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts. Vet ikke, men mitt inntrykk er at de fleste damene liker det. Anonymkode: 3f4e3...d70 Det stemmer ikke. De fleste jeg har snakket med sex om i virkeligheten og på nett hater og deepthoate. De liker fortsatt å suge. Men at nesten alle damer liker og praktiser det er vel optimistisk. Anonymkode: 0fd3f...181 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå