Gjest Hege Skrevet 14. august 2002 #1 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg får stadige meldinger om å innstille Trege taster??? Tastaturet går bananas. Noen som vet noe? Har kjørt visussjekk, men ikke funnet noe. Bruker Norton. Siste oppdatering 7/8, om jeg søker etter nye oppdateringer får jeg beskjed om at jeg har de siste. Dette tror jeg ikke er normalt, jeg pleier å få nye oppdateringer ca. annen hver dag. Bruker Win XP. Forsøkte med systemoppretting, men det ville ikke gjenopprette. Maskinen tuller veldig. Innstilling av TREGE TASTER??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 14. august 2002 #2 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg ble lurt av denne meldingsboksen. Etter å ha snakket med et dataverksted ser det ut til å være den kaffeskvetten jeg ga pc'n for to måneder siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 14. august 2002 #3 Del Skrevet 14. august 2002 Når det gjeld Norton så er nok alt i orden der. Siste oppdatering her er òg 7/8 - neste kjem vel seinare i dag? (Trur det er kvar onsdag eg den automatiske oppdateringa skjer - vanlegvis.) Trege tastar er innstillingar for funksjonshemma (som har problem med tastekombinasjonar.) Du bør finne dette i kontrollpanelet under tilgjengelighet (Accessibility.) Håpar det går an å ordne opp i problemet her. Evt. sjekk under "Add/remove programs -> Windows Setup" (Det er vel tilsvarande under XP, norsk, tenker eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 14. august 2002 #4 Del Skrevet 14. august 2002 Takk for svar, Crazee, men det er nok kaffen. Jeg forsøkte meg på full recovery, siden jeg trodde det var et virus. Problemet dukket opp igjen midt i jobben. Fikk ikke fullført recovery, så maskinen går bare på halv maskin. Problemet dukker opp når maskinen en god og varm. Blir en tur til pc-doktor'n i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. august 2002 #5 Del Skrevet 14. august 2002 Siden du nå vet at pc'n ikke liker kaffe, kan du prøve te neste gang... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 14. august 2002 #6 Del Skrevet 14. august 2002 Tror jeg satser på pulverkaffe, så kan jeg støvsuge den, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå