Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En person svarte her for en tid siden at jeg var i ferd med å miste en som kunne blitt kjærestne min fordi jeg grubler for mye. Jeg går med et slags evig spørsmål inni meg, om han var en av de som kunne blitt en kjæreste.

men er det mulig å "se" hva som kunne skjedd om jeg valgte annerledes? Hadde han dumpa meg? Hadde han vært en god kjæreste? 

Anonymkode: e6f22...511

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde blitt en voldelig og undertrykkende partner. Du var heldig som kom deg unna før det var for seint. 

Anonymkode: 6d435...6e4

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde blitt en voldelig og undertrykkende partner. Du var heldig som kom deg unna før det var for seint. 

Anonymkode: 6d435...6e4

Hvordan ser du dette ? :) Voldelig bare mot meg, eller mot hvem som helst? 
forklar noe mer om han?

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Nå må du gå videre

Anonymkode: 4a14c...96a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så hva hindrer oss?

Hvorfor måtte jeg forelske meg i ENDA EN jeg skal straffes for å like??

Jeg forbinder rett og slett forelskelse og slik med straff..har jeg gjort noe galt siden jeg skal straffes slik? 

AnonymBruker
Skrevet

I så fall hadde han forlatt deg fordi du grubler for mye også, så det er jo ikke akkurat et tap at du slapp gå igjennom det.

Finn noen som liker deg som du er. 

Anonymkode: c3a87...75f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I så fall hadde han forlatt deg fordi du grubler for mye også, så det er jo ikke akkurat et tap at du slapp gå igjennom det.

Finn noen som liker deg som du er. 

Men hvorfor er det slik hele tiden? Det er jo det jeg sier, forelskelse er straff. Det er slik jeg opplever det i hvertfall. 
For det er en annen som vil være bedre, og den er så heldig at han elsker henne for den hun er. Er så dritt lei av at jeg er vanskelig å like..hvis det er slik da, det vet ikke jeg. Men jeg føler at forelskelse er en straff. Treffer han ei annen er det fordi han elsker henne, ikke sant? 
Hvorfor straffes jeg med forelskelse? Jeg skulle likt å visst det.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er det slik hele tiden? Det er jo det jeg sier, forelskelse er straff. Det er slik jeg opplever det i hvertfall. 
For det er en annen som vil være bedre, og den er så heldig at han elsker henne for den hun er. Er så dritt lei av at jeg er vanskelig å like..hvis det er slik da, det vet ikke jeg. Men jeg føler at forelskelse er en straff. Treffer han ei annen er det fordi han elsker henne, ikke sant? 
Hvorfor straffes jeg med forelskelse? Jeg skulle likt å visst det.

Neida, alt du trenger gjøre er å unngå folk som vil forandre deg til å passe dem. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neida, alt du trenger gjøre er å unngå folk som vil forandre deg til å passe dem. 

har han gjort det? ikke som jeg har fått med meg. Det verste jeg derimot omgås er folk som sier det du skriver nå, uten at jeg har gitt uttrykk for at noen har prøvd å forandre meg.
"Jeg merker at hun/han prøver å forandre deg", jeg vet jo selv om jeg forandrer meg eller ikke. Vedkommende har i hvertfal ikke sagt at jeg skal forandre på noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...