rumpeldunk Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Hei, og god Søndag alle dere vordene bruder..... Ja, det er mange slags rare ting en lurer på i en slik prosess. Jeg synes jeg hiver inn mange dumme spørsmål hit, men jeg synes jeg får så mange gode svar.... Derfor kommer enda et spørsmål..... Hvordan pynter dere bordet? Jeg har litt lyst at gjestene skal få en litt slik "wow" følelse når de kommer..... Brudebuketten kommer til å bestå i hovedsak av røde roser, brudeslør, og grønt. Dette skal også gå igjen i bord dekorasjonene. Nå blir det jo hvite duker, og så skal jeg ha slike store rose formede lys, men usikker på fargen, om jeg sakal ha de creme-farget, eller rød/burgunder. Men hva annet er fint å pynte bordene med? Noe eføy som tvinner seg bortette, med noe perlegreier i....? Huff, nei, jeg vet sandelig ikke jeg. Noen gode tips og råd? Rumpeldunk.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Jeg er ikke så god på sånt, men har selv tenkt på dekke et enkelt, men stilfullt bord. Hvite duker, hvite, høye stearinslys i sølvlysestaker, servise i hvitt og sølv, sølvbestikk, bordkort i hvitt og sølv, og tøyservietter med sølvbroderinger. Buketten min består hovedsaklig av røde roser - og blomster i rødtoner, og vi kommer til å ha to dekorasjoner med de samme blomstene i på bordet, i tillegg til brudebuketten. Vurderer å ha perlesnor i buketten min, og hvis så blir tilfelle, kommer jeg antakelig til å dekorere bordet med perlesnorer også. Mulig jeg går til anskaffelse av sølvfarget tøy også, til å legge midt på bordet - under dekorasjonene og lysestakene. K
Blueberry Skrevet 27. februar 2005 #3 Skrevet 27. februar 2005 Jeg synes tyll er litt kult... Panduro har noen perlegirlandere (det skal jeg ha) som er en ståltråd med greiner med perler på. Så de i påskekatalogen i år.
anyvold Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 Vi skal ha dyp grønn duk (!), hvite kala her og der, hvitt servise, hvite lys, hvite servietter og noen gjennomsiktige/hvite glass-steiner/biter. (Fargene våre er hvitt, grønt og sølv) Vi valgte rett og slett å ha grønn duk istedet for hvit, fordi det er mer "spennende".... Da slipper vi også å tenke så mye på å finne noe grønt/farget å pynte med... og så kommer de hvite kalaene godt fram!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå