Gå til innhold

Er disse produktene dyretestet? Og hvor finner jeg produkter som ikke er det...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har endel hudprodukter fra blant annet Estee lauder, Clinque, Clarins og Bare minereals.. Men jeg er usikker på om disse er veganske, eller dyretestet? Hvis de er dyretestet så ønsker jeg å finne en nettside som selger bare veganske hudprodukter som ikke er testet på dyr..

Noen som vet om slike nettsider? Vet at f.eks Lumene ikke skal være testet på dyr..

Anonymkode: 962a7...34a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Green People tilbyr produkter som er naturlige, sertifisert økologiske og effektive.

Green People går ikke på kompromiss med kvaliteten på sine produkter.

Ingen av produktene er testet på dyr, det brukes ikke animalske ingredienser og produktene kan trygt brukes av vegetarer.

Green People støtter veldedighet innenfor helse og miljø og hvert år gir doneres 10 % av nettofortjenesten til veldedig formål.

http://www.greenpeople.no/about.html

Anonymkode: f77a2...65d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

The Bodyshop har virkelig tatt seg opp de siste årene, de merker også produktene deres som er veganske. Ellers er jeg veldig glad i REN skincare

Anonymkode: 59ffb...aec

AnonymBruker
Skrevet

Mener at the balm er vegansk. 

Anonymkode: cc82d...c00

Skrevet (endret)

Esteè Lauder, Clarins og Clinique er dyretestet. Bare Minerals er ikke dyretestet, men eid av Shiseido, som tester på dyr. Av veganske merker som ikke tester på dyr kan jeg anbefale blant annet Kat von D, Anastasia, The Balm og Too Faced. 

Edit: Lush er også vegansk, veldig glad i deres hudprodukter.

Endret av Solivagant
AnonymBruker
Skrevet

Last ned appen "dyretestet", den er kjapp å bruke og lur å ha med i butikken når du handler diverse kosmetikk, vaskemidler etc. 

Anonymkode: f3ec0...bbb

• Liker 1
Gjest justcurious
Skrevet

Et lite tips: på blivakker.no har de nå en egen kategori med masse vegansk sminke og hudpleie-produkter :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...