Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

abc

Endret av Huffahuffa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Belyser ikke akkurat barn før og nå, men er nå ei jente som griner.

Anonymkode: e2932...391

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hvorfor tenkte du at det var en god ide å spamme i andre tråder?

Anonymkode: 104f5...815

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Huffahuffa skrev:

Jeg skriver en bachelor om barn som pårørende og tenker innledningsvis å ha med et lite sitat fra en barnesang som handler om barn (som gråter). Dette for å belyse barnesynet som var før i tiden og sammenligne det med hvordan en ser på barn nå. Har funnet «griner du?» av Margrethe Munthe, men ønsker gjerne forslag til andre sanger som handler om ca det samme? 

Håper noen kan hjelpe meg med å finne barnesanger som har et «gammeldags» syn på barn. På forhånd takk!

Du kan prøve med et innlegg her https://forum.kvinneguiden.no/forum/11-kultur-litteratur-og-musikk/

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Huffahuffa
AnonymBruker
Skrevet

Tar du med utsagn som «store gutter gråter ikke» også? Dette er jo en setning man hørte mye før. Kom bare til å tenke på det.

Anonymkode: f510e...d76

Skrevet

abc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Huffahuffa skrev:

Tusen takk! :-)

Hei :) Det er ikke ulovlig å spørre om hjelp til å finne barnesanger. Det er datainnsamling o.l. som ikke er lov. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Det er ikke ulovlig å spørre om hjelp til å finne barnesanger. Det er datainnsamling o.l. som ikke er lov. 

Tusen takk for oppklaringen, ble litt stressa jeg...! Var jo ikke meningen å "jukse" med oppgaven, men folk henger seg opp i mye rart gitt... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...