Gå til innhold

Når er barn gamle nok til Hunderfossen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel vil du si et barn bør være for å ta de med til Hunderfossen? Altså at de faktisk får noe ut av det/det er verd pengene?

Anonymkode: dbcc8...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 og oppover hvis dere reiser langt og skal være der hele åpningstiden. Vi bor rett ved og har årskort, så vi har vært der siden barna var 2,5, men da kun for noen timer. Skal du være der hele dagen uten å ha barn som hyler av utmattelse ville jeg venta til ungen er minst fire. 

Som tips vil jeg si at dere kan ta med kjølebag og grillmat som dere kan grille selv på hunderfossens griller :) det sparer matbudsjettet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi reiser i år for første gang, med en som fyller fire i den tiden vi reiser og en på rett over året. Vi reiser langt, skal overnatte og være to dager. Minste vil sove i vogn i løpet av dagene. 

Vi vil trolig ha med en paraplytrille til eldste. 

Anonymkode: 3d5ad...780

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi reiser i år for første gang, med en som fyller fire i den tiden vi reiser og en på rett over året. Vi reiser langt, skal overnatte og være to dager. Minste vil sove i vogn i løpet av dagene. 

Vi vil trolig ha med en paraplytrille til eldste. 

Anonymkode: 3d5ad...780

Det er helt kurant for småsøsknen i vogn. Det går også an å leie en tralle for bagasje/eldre barn inne i parken. Tror det koster 50kr eller noe slikt. Det er et lekeland for de aller minste hvis småsøskenet går lei av vogn og vil inn. Der er det lov for barn under 120cm.

Anonymkode: ad217...592

Skrevet

2 år og oppover for at barnet skal få utbytte av det. Men minst 5 år for at det prismessig skal gi igjen for det det koster - frem til da hadde jeg isteden valgt Lilleputthammer som er skreddersydd for de minste - og koster halvparten. 

Skrevet

Det er også mulig å dra på lilleputthammer og se parken og husene der, vi har alltid bodd på hafjell hotell like ved, en liten kjøretur unna hunderfossen - nydelig sted, barnevennlig hotell.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...