AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Del Skrevet 20. mai 2018 Hun er nysgjerrig og liker meg ikke. Skal tidligere ha spurt og gravd om ting hun ikke har noe med, men som hun nå ser ut til å ha sluttet med. Men hun går til mannen min, når hun tror jeg er utenfor synsvidde. Og hun spør han ut.. Det hun ser ut til ikke å forstå, er at hun heller ikke får vite stort av nannen min heller. Vi svarer jo helt likt, og like mangelfullt. Likevel skrur hun på sjarmen og prøver..om og om igjen.. Er det noe hun trenger hjelp til, som å låne noe f.eks. Så spør hun ikke meg, selv om jeg hadde sagt JA om vi hadde hatt det hun trengte. Hun går til mannen, og får et beklager.. Både mannen og jeg er hyggelige, men begrenser oss i prat da naboen stort sett bare vil fiske etter opplysninger. Hun må vite det at jeg og min bedre halvdel er samkjørte på alle plan, men dette ser hun ikke ut til å ville forstå. Så derfor snakker hun med han i "smug". Hvorfor er hun slik tror dere? Ser hun på meg som dum, og eller mindre verdt enn mannen? Eller går det på mangel av respekt for meg? Anonymkode: 1ad37...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Del Skrevet 20. mai 2018 Spør henne rett ut Anonymkode: 92c1d...d59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Del Skrevet 20. mai 2018 Er dette ei dame over 50 år som også har en hund? Minner meg veldig om ei jeg har hatt kontakt med tidligere. Hun manglet antenner for hva som var rett og galt og behandlet meg og samboer akkurat slik du beskriver og gikk spesielt etter mannlige naboer. Det er bare å unngå henne og fortsette med samkjøringa. Anonymkode: ea969...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #4 Del Skrevet 20. mai 2018 Er hun ung og pen? Anonymkode: 6a9ef...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #5 Del Skrevet 20. mai 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hun går til mannen min, når hun tror jeg er utenfor synsvidde. Du følger godt med? Spør du ut mannen din om hva hun snakker med han om, eller kommer han uoppfordret til deg og forteller om at han snakket med henne og forteller om hva de snakket om? Anonymkode: 353c6...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #6 Del Skrevet 20. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du følger godt med? Spør du ut mannen din om hva hun snakker med han om, eller kommer han uoppfordret til deg og forteller om at han snakket med henne og forteller om hva de snakket om? Anonymkode: 353c6...f08 Neida, ser jo at de snakker sammen og at hun er blid i praten med han. Men jeg har jo funnet ut at hun tror hun får vite noe mer av han enn av meg Det eneste jeg sier til mannen min, er at han må være forsiktig med hva han sier til henne.. Blir jo fortalt hva det blir gravd om da, så da vet jeg hvor landet ligger. Naboen er forresten godt gift, og holder fast på han må vite Så tviler på at hun er ute etter min mann på den måten ts Anonymkode: 1ad37...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #7 Del Skrevet 20. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neida, ser jo at de snakker sammen og at hun er blid i praten med han. Men jeg har jo funnet ut at hun tror hun får vite noe mer av han enn av meg Det eneste jeg sier til mannen min, er at han må være forsiktig med hva han sier til henne.. Blir jo fortalt hva det blir gravd om da, så da vet jeg hvor landet ligger. Naboen er forresten godt gift, og holder fast på han må vite Så tviler på at hun er ute etter min mann på den måten ts Anonymkode: 1ad37...a20 Kanskje hun er en typisk sladrekjerring, som spør ut folk for å ha noe å sladre om? Anonymkode: 353c6...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #8 Del Skrevet 20. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hun ung og pen? Anonymkode: 6a9ef...9bc Nei, tvert i mot. Hun er kraftig og maskulin av utseende Væremåten er både brautende og harry.. Men sladder ser hun ut til å elske litt for godt da, noe ikke jeg er.. ts Anonymkode: 1ad37...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #9 Del Skrevet 20. mai 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hun ung og pen? Anonymkode: 6a9ef...9bc Glemte å svare at vi begge er i slutten av 30 årene. Men hun opptrer på en måte som får en til å tro at hun er i 50 årene.. ts Anonymkode: 1ad37...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #10 Del Skrevet 20. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida, ser jo at de snakker sammen og at hun er blid i praten med han. Men jeg har jo funnet ut at hun tror hun får vite noe mer av han enn av meg Det eneste jeg sier til mannen min, er at han må være forsiktig med hva han sier til henne.. Blir jo fortalt hva det blir gravd om da, så da vet jeg hvor landet ligger. Naboen er forresten godt gift, og holder fast på han må vite Så tviler på at hun er ute etter min mann på den måten ts Anonymkode: 1ad37...a20 Men hvor er mannen hennes da? Nytter det ikke å ta en alvorsprat med han? Anonymkode: ea969...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #11 Del Skrevet 20. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvor er mannen hennes da? Nytter det ikke å ta en alvorsprat med han? Anonymkode: ea969...409 Tror ikke det Jeg har mistanke om at naboparet er to sjeler og en tanke. Bare på ulike måter.. Denne mannen kommer ofte bort til oss, når han ser at vi holder på med noe. Har derfor inntrykk av at også han er nysgjerrig. Spørsmålene taler jo for seg selv, men nå har vi ikke så mye med han å gjøre. Trodde han var hyggelig. Men etter en episode vi hadde, viste det seg at "vennskapet" ikke var så sterkt likevel, noe jeg i grunn visste innerst inne. ts Anonymkode: 1ad37...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 20. mai 2018 #12 Del Skrevet 20. mai 2018 Hun her høres jo ut som naboen min på en prikk. I tillegg får ingen andre enn henne selv og folk hun selv kjenner parkere på hennes ''område''. Hun kan ofte stirre ut av vinduet og rope hvis noen parkerer der. Hun truet faktisk en kompis av meg at hun skulle ringe politiet hvis han ikke flyttet bilen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå