AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Del Skrevet 20. mai 2018 En oppskrift på brød jeg har lyst til å prøve, men i oppskriften står det at jeg skal ha i 5 dl yoghurt naturell. Det har jeg ikke og nå er butikkene stengt frem til tirsdag. Har derimot gresk yoghurt. Kan jeg bruke den istedenfor? Ev blande det ut med litt cottage cheese eller noe annet? Anonymkode: f3643...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Del Skrevet 20. mai 2018 Den kan garantert brukes, men bør kanskje blandes ut med litt vann eller melk siden vanlig "norsk" yoghurt natruell er mye tynnere? Anonymkode: 0f107...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Del Skrevet 20. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kan garantert brukes, men bør kanskje blandes ut med litt vann eller melk siden vanlig "norsk" yoghurt natruell er mye tynnere? Anonymkode: 0f107...b1d Har litt soyamelk igjen, så kan jo bytte ut 1/2-1 dl av yoghurten med det Anonymkode: f3643...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå