Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal selge leiligheten min i Oslo.

Fikk en megler jeg stolte på og som jeg fikset godt inntrykk av. Men nå som annonsen er ute ser jeg mange feil og mangler han har gjort. 

Hva gjør jeg nå? Boligen skal selges i løpet av en uke, så jeg har ikke så mye tid å gjøre noen endringer...

Kan jeg bare håpe på det beste?

Anonymkode: 2709b...477

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du informerer megler om de feilene som er lagt ut i annonsen, så retter megler mest sannsynlig på dette på tirsdag. Det skjer i hvertfall ikle noen endringer om du ikke informerer om det som er feil

Anonymkode: ecc4d...c8c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal selge leiligheten min i Oslo.

Fikk en megler jeg stolte på og som jeg fikset godt inntrykk av. Men nå som annonsen er ute ser jeg mange feil og mangler han har gjort. 

Hva gjør jeg nå? Boligen skal selges i løpet av en uke, så jeg har ikke så mye tid å gjøre noen endringer...

Kan jeg bare håpe på det beste?

Anonymkode: 2709b...477

Om boligen blir solgt i neste uke eller til høsten bestemmer verken du eller megleren, men den som eventuelt vil kjøpe boligen du selger. 

Feil retter du opp skriftlig når du leser korrektur på salgsprospektet. Eller sender nå mail til megler. Han sitter nok ikke pæ kvinneguiden og ser at du er misfornøyd. 

Å ha inn minst tre meglere før du velger er anbefalt, gjorde du det?

Anonymkode: b5218...857

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har da selv lest korrektur? 

Anonymkode: 6a950...dbf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Feil kan skje, - selv om kunden har lest korrektur.

TS; Send en mail til megler. Skriv punktvis hva som står i annonsen, og hva det skulle stårr (det som er korrekt informasjon). Så ringer du mengler når kontoret åpner på tirsdag. Sier du har sendt en mail, og ber megler fikse opp i feilene ganske fort siden sånne feil gir et feilaktig inntrykk av leiligheten.

Nå vet jeg ikke hva slags feil annonsen inneholder, men skulle det være feil av den typen hvor et kontor/disponibelt rom er satt opp som soverom (uten at det er stort nok og godkjent som soverom) så kan det bli problemer mellom deg og kjøper senere.

Derfor er det viktig å ha kommunikasjonen med megler skriftlig på sånne ting.

Lykke til med salget.

Anonymkode: 49de8...ce7

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg ringte bare megleren min og bad han rette opp i feil som jeg oppdaget og det gjorde han med engang :)

AnonymBruker
Skrevet
På 20.5.2018 den 10.37, AnonymBruker skrev:

Om boligen blir solgt i neste uke eller til høsten bestemmer verken du eller megleren, men den som eventuelt vil kjøpe boligen du selger. 

Feil retter du opp skriftlig når du leser korrektur på salgsprospektet. Eller sender nå mail til megler. Han sitter nok ikke pæ kvinneguiden og ser at du er misfornøyd. 

Å ha inn minst tre meglere før du velger er anbefalt, gjorde du det?

Anonymkode: b5218...857

Jeg valgte megler etter første møte med første megler og jeg var veldig, veldig fornøyd med valget. 

Men, man må jo lese korrektur på prospektet før det blir godkjent og dersom det blir feil etterpå så må jo megler rette opp, så det er bare å sende mail eller ringe, TS. Det ordner seg sikkert. 

Lykke til med salget. :) 

Anonymkode: 79ca5...12e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...