AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 på mange måter kan det være man mangler tilhørighet, og ønsker å bosette seg et sted som man mener man kan trives å bo i. Hvor flyttet du når du trengte et sted å flytte til og samtidig for å slå deg til ro på et vis. Jeg flyttet engang med en hensikt. Og undrer hvorfor jeg ikke klarte å definere dit jeg ønsket å flytte på forhånd. Men har man bodd langt vekk i stan så har man heller ikke mulighet å plassere seg eller vite når man flytter langt og til ny landsdel. - er kjæreste eneste ut vei for at man klarer å definere retningen? - jobb? - tips om ledig bolig fra tilfeldig person? - anbefaling fra bekjente? - ja, hvordan vite her vil jeg bo? Det er ufattelig mange ting å ta hensyn til... Anonymkode: c5533...846
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #2 Skrevet 22. mai 2018 Jeg har flyttet pga kjæreste og jobb eller studier. Aller helst skulle jeg flyttet tilbake dit jeg er vokst opp, men der er det ikke jobb å få. Vi (meg +ektefelle, ingen barn) ønsker å flytte etterhvert, og da blir det jobb og avstand til familie som bestemmer. I tillegg er det viktig for oss at vi kan drive med friluftsliv. Anonymkode: 2b103...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå