Gå til innhold

ble det arrangert sykkelritt i Norge på 17.mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

mener at jeg leste det var sykkelritt i Norge med navn tour of Norway på selveste 17.mai. Hvordan gikk den logistikken opp der mange er travel opptatt med å følge barnetoget? Hvor var rittet egentlig? hva mener dere om at det var sykkelritt akkurat den dagen med Norge som arrangør?

Anonymkode: 3280f...8c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting

Anonymkode: 5be42...289

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

mener at jeg leste det var sykkelritt i Norge med navn tour of Norway på selveste 17.mai. Hvordan gikk den logistikken opp der mange er travel opptatt med å følge barnetoget? Hvor var rittet egentlig? hva mener dere om at det var sykkelritt akkurat den dagen med Norge som arrangør?

Rittet gikk vel fra Hønefoss til Askerhallen? De stengte av veiene i tre kvarter ca. når det var beregnet at de skulle passere, også åpnet de igjen. Ved målgang ved Askerhallen var det selvfølgelig stengt lenger. Barnetoget i Asker går som kjent tidlig på morgenen for at kronprinsparet skal rekke inn til Oslo for å hilse barnetoget der, så det er selvfølgelig mange mennesker som møter opp på sykkelritt på ettermiddagen.

Anonymkode: 171bc...962

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rittet gikk vel fra Hønefoss til Askerhallen? De stengte av veiene i tre kvarter ca. når det var beregnet at de skulle passere, også åpnet de igjen. Ved målgang ved Askerhallen var det selvfølgelig stengt lenger. Barnetoget i Asker går som kjent tidlig på morgenen for at kronprinsparet skal rekke inn til Oslo for å hilse barnetoget der, så det er selvfølgelig mange mennesker som møter opp på sykkelritt på ettermiddagen.

Anonymkode: 171bc...962

er det tradisjon hvert år eller tilfeldig dette året? for jeg regner med det var mange stjerner som var med.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det tradisjon hvert år eller tilfeldig dette året? for jeg regner med det var mange stjerner som var med.

Tour of Norway er hvert år, men om det faller på nøyaktig samme tid hvert år vet jeg ikke. Den er delt opp i etapper som arrangeres i forskjellige kommuner. 

Anonymkode: ff33f...a95

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tour of Norway er hvert år, men om det faller på nøyaktig samme tid hvert år vet jeg ikke. Den er delt opp i etapper som arrangeres i forskjellige kommuner. 

Anonymkode: ff33f...a95

hvorfor presse sykkelritt akkurat på en 17.mai? er ikke folk opptatt med andre ting da? eller er det helt greit at man arrangerer sykkelritt på den dagen, da fokuset er nasjonaldag, fest og glede? 

AnonymBruker
Skrevet

Mener det var ritt på 17 mai i fjor også.
Grunnen til at det er lagt til akkurat 17 mai og dagene før og etter er vissnok det er eneste tiden på året som var ledig for norge til å arrangere.

Anonymkode: 46eec...6b9

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mener det var ritt på 17 mai i fjor også.
Grunnen til at det er lagt til akkurat 17 mai og dagene før og etter er vissnok det er eneste tiden på året som var ledig for norge til å arrangere.

Allså hvor sykkel sporten ikke er opptatt andre steder.

Anonymkode: 46eec...6b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...