AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 mener at jeg leste det var sykkelritt i Norge med navn tour of Norway på selveste 17.mai. Hvordan gikk den logistikken opp der mange er travel opptatt med å følge barnetoget? Hvor var rittet egentlig? hva mener dere om at det var sykkelritt akkurat den dagen med Norge som arrangør? Anonymkode: 3280f...8c5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: mener at jeg leste det var sykkelritt i Norge med navn tour of Norway på selveste 17.mai. Hvordan gikk den logistikken opp der mange er travel opptatt med å følge barnetoget? Hvor var rittet egentlig? hva mener dere om at det var sykkelritt akkurat den dagen med Norge som arrangør? Anonymkode: 3280f...8c5 Rittet gikk vel fra Hønefoss til Askerhallen? De stengte av veiene i tre kvarter ca. når det var beregnet at de skulle passere, også åpnet de igjen. Ved målgang ved Askerhallen var det selvfølgelig stengt lenger. Barnetoget i Asker går som kjent tidlig på morgenen for at kronprinsparet skal rekke inn til Oslo for å hilse barnetoget der, så det er selvfølgelig mange mennesker som møter opp på sykkelritt på ettermiddagen. Anonymkode: 171bc...962 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #4 Skrevet 20. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rittet gikk vel fra Hønefoss til Askerhallen? De stengte av veiene i tre kvarter ca. når det var beregnet at de skulle passere, også åpnet de igjen. Ved målgang ved Askerhallen var det selvfølgelig stengt lenger. Barnetoget i Asker går som kjent tidlig på morgenen for at kronprinsparet skal rekke inn til Oslo for å hilse barnetoget der, så det er selvfølgelig mange mennesker som møter opp på sykkelritt på ettermiddagen. Anonymkode: 171bc...962 er det tradisjon hvert år eller tilfeldig dette året? for jeg regner med det var mange stjerner som var med. Anonymkode: 3280f...8c5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #5 Skrevet 20. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det tradisjon hvert år eller tilfeldig dette året? for jeg regner med det var mange stjerner som var med. Anonymkode: 3280f...8c5 Tour of Norway er hvert år, men om det faller på nøyaktig samme tid hvert år vet jeg ikke. Den er delt opp i etapper som arrangeres i forskjellige kommuner. Anonymkode: ff33f...a95
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #6 Skrevet 20. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tour of Norway er hvert år, men om det faller på nøyaktig samme tid hvert år vet jeg ikke. Den er delt opp i etapper som arrangeres i forskjellige kommuner. Anonymkode: ff33f...a95 hvorfor presse sykkelritt akkurat på en 17.mai? er ikke folk opptatt med andre ting da? eller er det helt greit at man arrangerer sykkelritt på den dagen, da fokuset er nasjonaldag, fest og glede? Anonymkode: 3280f...8c5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #7 Skrevet 20. mai 2018 Mener det var ritt på 17 mai i fjor også. Grunnen til at det er lagt til akkurat 17 mai og dagene før og etter er vissnok det er eneste tiden på året som var ledig for norge til å arrangere. Anonymkode: 46eec...6b9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #8 Skrevet 20. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mener det var ritt på 17 mai i fjor også. Grunnen til at det er lagt til akkurat 17 mai og dagene før og etter er vissnok det er eneste tiden på året som var ledig for norge til å arrangere. Allså hvor sykkel sporten ikke er opptatt andre steder. Anonymkode: 46eec...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå