Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så alene og ensom. Nå er det så fint vær og livet er bare vanskelig å takle. Ensomheten gjør så vondt langt inne i meg. Gråter og er lei meg og trist. Uendelig fæl tristhet og tomhet og jeg er på bunn. Vil ha en forandring i livet siden jeg mistrives sånn men jeg vet ikke hva den forandringen kan være. Jeg vet ikke hva jeg vil. Jeg vet ikke hva livet er. Jeg har ingen planer eller mål for fremtiden og fremtiden skremmer meg. Jeg lever ikke. Jeg bare eksisterer. Jeg drømmer meg bort. Til ett liv som ikke er sånn. Til ett liv jeg ikke vet hva er. Hva er meningen med livet? Jeg skjønner ikke helt hva som foregår med meg selv heller og livet er så forvirrende.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

har du noe familie rundt deg du kan kontakte og være litt sammen med kanskje? Som du kanskje kan gå en tur sammen med? Det er godt å komme seg litt ut i det fine været nå når det er så fint. Det gjør godt både for kropp og sjel.

Anonymkode: 0e177...bf0

Skrevet

Huff har det sånn selv. Har du noen dyr ? Det er også veldig godt å komme seg ut i naturen, bade og finne på en aktivitet. Enda det er alene eller med en hund feks.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene om å ha det slik❤ vet ikke hva jeg skulle gjort uten troen min, den gir hele livet mening når alt annet føles tomt og uendelig vondt og håpløst.

Anonymkode: f03eb...99d

Skrevet

Tunge faser, da alt kan virke meningsløst har vi vel de fleste av oss. Det finnes jo ingen oppskrift på hvordan vi skal få et meningsfullt liv. Selv har jeg funnet en god måte å leve på etter å ha prøvet og feilet. Det har tatt ganske mange år å komme frem hit.

Det har blitt viktig for meg å leve enkelt. 

Bare en enkel sang kan gi et løft i en tung stund.Og å ha en viss kontakt med andre mennesker, ikke for mye og ikke for lite.

Du må finne balanse, finne ut hva som er bra for deg og hvordan du kan få det sånn. Jeg håper du har noen du kan snakke med, ikke sitt helt alene med tunge tanker. Prøv å finne på noe å gjøre som leder tankene over på andre ting. Prøv å ha en liten plan for hver dag😊.

Jeg håper dagene dine blir bedre snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...