Gjest Madeline Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 Har ditt barn gitt deg pinlige øyeblikk som du kan le av senere? Hadde vært moro å høre hva andre har opplevd. Har selv flere eksempler og kan komme med et her. Min ene datter var knapt 2 år og hadde sluttet med bleier. Vi var i en Byggmakker butikk. Etter et uoppmerksomt øyeblikk kom vår datter blid og fornøyd bort til oss og fortalte at hun hadde vært på do helt alene. Dette var jo egentlig veldig bra. Problemet var bare det at hun hadde brukt en av utstillingsdoene. Hun hadde både tisset og bæsjet og til og med tørket seg med papiret som hang der. Vi visste ikke helt om vi skulle snike oss ut eller si ifra. Vi valgte det siste og min mann måtte til å tømme doen. :oops: Dette har vi ledd godt av i ettertid men der og da var det ikke moro.
Gjest Seleena Skrevet 26. februar 2005 #3 Skrevet 26. februar 2005 Den tok kaka. Mine historiar om dei ungane eg har rundt meg (søskenbarn) blir litt "veike" i forhold.
Gjest Mayamor Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 Den var god. Kommer ikke på noe som kan toppe den gitt... Mayamor
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 27. februar 2005 #5 Skrevet 27. februar 2005 Hun var jo flink da, selv om valget av toalett ikke var helt heldig.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 Har ditt barn gitt deg pinlige øyeblikk som du kan le av senere? Hadde vært moro å høre hva andre har opplevd. Har selv flere eksempler og kan komme med et her. Min ene datter var knapt 2 år og hadde sluttet med bleier. Vi var i en Byggmakker butikk. Etter et uoppmerksomt øyeblikk kom vår datter blid og fornøyd bort til oss og fortalte at hun hadde vært på do helt alene. Dette var jo egentlig veldig bra. Problemet var bare det at hun hadde brukt en av utstillingsdoene. Hun hadde både tisset og bæsjet og til og med tørket seg med papiret som hang der. Vi visste ikke helt om vi skulle snike oss ut eller si ifra. Vi valgte det siste og min mann måtte til å tømme doen. :oops: Dette har vi ledd godt av i ettertid men der og da var det ikke moro. begynner å bli en gjenganger denne i vandrehistorier nå.
Gjest Madeline Skrevet 27. februar 2005 #7 Skrevet 27. februar 2005 begynner å bli en gjenganger denne i vandrehistorier nå. Hva mener du med at detter begynner å bli en gjenganger i vandrehistorier? Denne er 100 % selvopplevd og ikke noe som er plukket opp noen plass.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #8 Skrevet 27. februar 2005 Har også hørt denne før, en typisk vandrehistorie på lik linje med "merkelige" sykdommer folk får etter å ha vært i Asia eller andre eksotiske steder.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #9 Skrevet 27. februar 2005 Hva mener du med at detter begynner å bli en gjenganger i vandrehistorier? Denne er 100 % selvopplevd og ikke noe som er plukket opp noen plass. Vandrerhistorier er alltid 100% selvopplevd og ikke plukket fra andre steder.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #10 Skrevet 27. februar 2005 Jeg satt på trikken med min sønn på 3,5 år. Vi satt seks stykker, 3 mot hverandre. Ved siden av min sønn satt en veldig tjukk mann. Min sønn spurte han hvorfor han var så stor, om det var fordi han hadde spist så mye grøt. Heldigvis tok ikke mannen det ile opp, og svarte hyggelig at alle mennesker er forskjellige, noen store og noen små. Min sønn godtok svaret, og spurte så om han bæsjet full doskåla, siden han spist så mye grøt. Jeg holdt på å dø, men takker gud for at mannen svarte på en UTROLIG fin måte, og da jeg skulle til å komme med en unnskyldning, sa han at dette var jo et ærlig og greit spm fra en så liten gutt :-)
Gjest Pet Skrevet 27. februar 2005 #11 Skrevet 27. februar 2005 Vi satt på bussen, sønnen min var ca tre år. Inn kommer en gammel mann, sikkert over nitti, skikkelig krokete og dårlig til beins. Bussen hadde blitt ganske full så jeg tar gutten på fanget og mannen setter seg ved siden av oss. Sønnen kikker på ham og spør, høyt og tydelig, "Skal du møte en dame?". :oops: Hvor i all verden kommer sånne spørsmål fra? Mannen svarte "Nei, gutten min, jeg skal nok ikke det..." Det var flere på bussen, inkl meg, som fikk problemer med å holde tilbake latteren...
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #12 Skrevet 27. februar 2005 Vandrerhistorier er alltid 100% selvopplevd og ikke plukket fra andre steder. Eh.. nei! Tror nok for eksempel "Haikeren" er 100% oppfunnet.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #13 Skrevet 27. februar 2005 på butikken: gutten var ca 3 år og jeg trillet han i handlekurven,så går vi forbi brushyllene og der står jo øllet også. >Mamma vi må jo kjøpe øl til pappa roper han for pappa liker jo så gpdt øl. Han sa det så høyt og gjentok seg selv flere ganger. Da skulle jeg ønske at det var hull i gulvet.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #14 Skrevet 27. februar 2005 Hva mener du med at detter begynner å bli en gjenganger i vandrehistorier? Denne er 100 % selvopplevd og ikke noe som er plukket opp noen plass. Mange år siden jeg hørte det første gangen. Det ble også gjort på skjult kamera på tv. Det så jeg fra england i fjor og fra et annet land for to-tre år siden. Leste det også på nett for mange år siden . Det var flere som fortalte om barn som hadde gjort det i butikker. derfor jeg sier det er en vandrehistorie. Mulig din datter også har gort det,men det er ikke uvanlig lengre! kansje du kan fortelle hvordan det gikk?Hvem tok opp osv+ kan du si hvilke kjede det var? Du behøver ikke si hvor.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #15 Skrevet 27. februar 2005 Nå er det en mulighet at dette kan skje flere personer da? ikke bare en spesiell familie?!?!
Gjest Mayamor Skrevet 27. februar 2005 #16 Skrevet 27. februar 2005 Spiller det noen rolle da? Jeg fikk meg en god latter iallefall... Mayamor - som ikke har hørt dette før...
Gjest ei venninne Skrevet 27. februar 2005 #17 Skrevet 27. februar 2005 Min venninnes lille datter hadde badet sammen med sin far. Dagen etter var mamma'n og lille-frøkna ute og trillet. Langt borte i gata (midt i tettstedets sentrum) så ser lille-frøkna ei dame hun kjenner, og roper høyt: "Else, Else, i går tok jeg på tissen til pappa" Det var visstnok en av de gangene mamma'n ønsket at det digre hullet i bakken skulle åpne seg.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #18 Skrevet 27. februar 2005 Mange år siden jeg hørte det første gangen. Det ble også gjort på skjult kamera på tv. Det så jeg fra england i fjor og fra et annet land for to-tre år siden. Leste det også på nett for mange år siden . Det var flere som fortalte om barn som hadde gjort det i butikker. derfor jeg sier det er en vandrehistorie. Mulig din datter også har gort det,men det er ikke uvanlig lengre! kansje du kan fortelle hvordan det gikk?Hvem tok opp osv+ kan du si hvilke kjede det var? Du behøver ikke si hvor. Hvorfor i alle skal hun det bare fordi du ikke tror henne? Så dersom jeg skriver om de nye skoa mine og du ikke tror meg skal jeg sende deg kassalappen? Hun skrev vel foresten hvem som tok opp..
Gjest Mayamor Skrevet 27. februar 2005 #19 Skrevet 27. februar 2005 Nå kom jeg på en selvopplevd historie. Jeg trente på Sats og hadde ofte sønnen min med i bad etterpå. Dette skjedde da gutten min var 5,5år gammel: En gang etter endt svømming da vi sto i dusjen kom disse ordene: "Mamma. Her skulle pappa vært. Se på alle puppene! Sant jeg er heldig..." Kunne en sluse åpnet seg der og da - ja takk. For det var ikke alle puppe-eierne som syntes dette var like morsomt... :oops: Siden den gang har min sønn dusjet i herregarderoben... Mayamor
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #20 Skrevet 27. februar 2005 Eh.. nei! Tror nok for eksempel "Haikeren" er 100% oppfunnet. Hehe....var vel det jeg egentlig mente da (var altså ironisk ment). De som forteller disse historiene bedyrer alltid at de er selvopplevde...eller opplevd av noen som ikke ville finne på å lyve om sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå