AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Litt flaut spørsmål, men jeg fikk en kattunge i forrige uke. Den jeg fikk den av sa at det var en hann, men jeg mistenker at det er en hunn. Syns det ser sånn ut bak og dessuten virker det som den har løpetid nå. Kryper rundt med rumpa høyt og piper og gnåler. Fikk "saft" på fingrene da jeg prøvde å se bak. Jeg kjente etter baller, men fant ingenting. Den spreller veldig og, så ikke lett å kjenne. Beklager dårlige bilder med mye forstyrrelser, er tatt med blitz i dårlig lys. Dette må da være en hunn? Den løpetidatferden gjør meg ekstrav sikker. Og ja, den skal selvsagt kastreres, har time på onsdag. Anonymkode: 33e51...9e5
Gjest PaN Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 Ser ut som ei ho katt siden den er så nær anus, kan ta feil.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #3 Skrevet 19. mai 2018 2 minutter siden, PussLe skrev: Ser ut som ei ho katt siden den er så nær anus, kan ta feil. Jeg tror også det er det. Og den løpetidatferden gjør meg enda mer sikker på det. Katten går rundt og gnåler og piper og når jeg koser den på ryggen senker den forparten og går med bakparten høyt. Den andre hunnkatten min gjorde det samme, Men hun fikk løpetid allerede ved 4 mnd alder rett før hun ble kastrert. Denne er 7-8 mnd. Kjente som sagt etter baller også og fant ikke noe. En annen katt jeg har hadde tydelige baller allerede ved 8 ukers alder. Små, men kjente de godt når jeg koste han på magen. Han ble kastrert da han var 16 uker. Anonymkode: 33e51...9e5
Gjest PaN Skrevet 19. mai 2018 #4 Skrevet 19. mai 2018 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror også det er det. Og den løpetidatferden gjør meg enda mer sikker på det. Katten går rundt og gnåler og piper og når jeg koser den på ryggen senker den forparten og går med bakparten høyt. Den andre hunnkatten min gjorde det samme, Men hun fikk løpetid allerede ved 4 mnd alder rett før hun ble kastrert. Denne er 7-8 mnd. Kjente som sagt etter baller også og fant ikke noe. En annen katt jeg har hadde tydelige baller allerede ved 8 ukers alder. Små, men kjente de godt når jeg koste han på magen. Han ble kastrert da han var 16 uker. Anonymkode: 33e51...9e5 Jeg tror vi sikkert kan si det er ho katt da, er ho katt når lengden er kort. Skal du til veterinær snart med den? For hvis du skal kan du spørre de for å få bekreftet, gratulerer med pus da Endret 19. mai 2018 av PaN
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #5 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, PussLe skrev: Jeg tror vi sikkert kan si det er ho katt da, er ho katt når lengden er kort. Skal du til veterinær snart med den? For hvis du skal kan du spørre de for å få bekreftet, gratulerer med pus da Jepp, skal kastreres på onsdag. Har bare hatt den siden forrige uke, så ville hun skulle slå seg litt til ro først. Har ikke sjekket bak før nå siden de sa det var en hann, men når løpetiden begynte idag begynte jeg å tvile på det, gitt. For hannkatter kan vel ikke ha løpetidliknende atferd? Jeg har aldri sett det ihvertfall. Tusen takk! Hun er så søt så. Må få nytt navn nå da, haha. Anonymkode: 33e51...9e5
Gjest PaN Skrevet 19. mai 2018 #6 Skrevet 19. mai 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, skal kastreres på onsdag. Har bare hatt den siden forrige uke, så ville hun skulle slå seg litt til ro først. Har ikke sjekket bak før nå siden de sa det var en hann, men når løpetiden begynte idag begynte jeg å tvile på det, gitt. For hannkatter kan vel ikke ha løpetidliknende atferd? Jeg har aldri sett det ihvertfall. Tusen takk! Hun er så søt så. Må få nytt navn nå da, haha. Anonymkode: 33e51...9e5 Så flott! Han katter kan merke at hun katter har løpetid og oppføre seg litt merkelig, (går jeg utifra) Har ikke merket slik adferd fra min 2 år gamle han katt. Nok en gang, lykke til med kattepus
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #7 Skrevet 20. mai 2018 10 timer siden, PussLe skrev: Så flott! Han katter kan merke at hun katter har løpetid og oppføre seg litt merkelig, (går jeg utifra) Har ikke merket slik adferd fra min 2 år gamle han katt. Nok en gang, lykke til med kattepus Ja, jeg er bombesikker på at det er en hunn nå. Ikke tvil om at det der er løpetid. De andre kastrerte kattene syns hun er rar, hehe. Hun er høyløpsk nå tror jeg, skal bli godt for både henne, meg og de andre å få henne kastrert nå. Tusen takk! Anonymkode: 33e51...9e5
Gjest PaN Skrevet 20. mai 2018 #8 Skrevet 20. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er bombesikker på at det er en hunn nå. Ikke tvil om at det der er løpetid. De andre kastrerte kattene syns hun er rar, hehe. Hun er høyløpsk nå tror jeg, skal bli godt for både henne, meg og de andre å få henne kastrert nå. Tusen takk! Anonymkode: 33e51...9e5 Håper det roer seg, bare hyggelig
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #9 Skrevet 21. mai 2018 Hvorfor skriver du hun og han med dobbel n? Anonymkode: f05dd...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå