Gå til innhold

Umulig å finne en mann med gjensidige følelser!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel. Lenge. Mange, mange år. Har hatt ett langt forhold (7 år) før det og et par korte (type 1 år). 

Etter jeg ble singel har jeg datet. Mye. Har truffet ca 30-40 menn. De aller fleste har det blitt med kun en date, fordi enten jeg eller han (men som oftest begge) ikke har følt noe kjemi. Ca 8-10 av dem har det blitt dating i et par mnd. Men så er det slik at de som jeg blir forelsket i/har lyst å fortsette å treffes gjør det slutt med meg før det blir er ordentlig forhold. Og de jeg finner ut av at ikke er noe for meg allikevel - de vil ha meg. 

Som nå.. jeg har truffet en kjempefin og god mann som jeg har så lyst til å få følelser for! Han er veldig interessert i meg, tar hele tiden initiativ til ting, og jeg følte en enorm tiltrekning i begynnelsen.. men så tok jeg meg i å føle nærmest avsky for ham sist gang vi traff hverandre. Begynte å tenke negative tanker om han.. at han ikke var kjekk nok, at han ikke var nok frampå, at han var for tøffel.. herregud! Kan jeg ikke bare bli forelska i han da? Eller noen av de andre som faktisk vil ha meg? Hvorfor skal jeg gå etter dem som ikke vil? 

Jeg kommer til å ende opp singel for resten av livet. Og det vil jeg ikke! Hvor mange frosker skal man egentlig kysse? Og hvorfor kan jeg ikke bare styre følelsene mine litt mer - og være glad for at det finnes en flott mann som egentlig er mer enn god nok for meg sånn egentlig? 

Anonymkode: 88fe3...4db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...