AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Jeg har vært singel. Lenge. Mange, mange år. Har hatt ett langt forhold (7 år) før det og et par korte (type 1 år). Etter jeg ble singel har jeg datet. Mye. Har truffet ca 30-40 menn. De aller fleste har det blitt med kun en date, fordi enten jeg eller han (men som oftest begge) ikke har følt noe kjemi. Ca 8-10 av dem har det blitt dating i et par mnd. Men så er det slik at de som jeg blir forelsket i/har lyst å fortsette å treffes gjør det slutt med meg før det blir er ordentlig forhold. Og de jeg finner ut av at ikke er noe for meg allikevel - de vil ha meg. Som nå.. jeg har truffet en kjempefin og god mann som jeg har så lyst til å få følelser for! Han er veldig interessert i meg, tar hele tiden initiativ til ting, og jeg følte en enorm tiltrekning i begynnelsen.. men så tok jeg meg i å føle nærmest avsky for ham sist gang vi traff hverandre. Begynte å tenke negative tanker om han.. at han ikke var kjekk nok, at han ikke var nok frampå, at han var for tøffel.. herregud! Kan jeg ikke bare bli forelska i han da? Eller noen av de andre som faktisk vil ha meg? Hvorfor skal jeg gå etter dem som ikke vil? Jeg kommer til å ende opp singel for resten av livet. Og det vil jeg ikke! Hvor mange frosker skal man egentlig kysse? Og hvorfor kan jeg ikke bare styre følelsene mine litt mer - og være glad for at det finnes en flott mann som egentlig er mer enn god nok for meg sånn egentlig? Anonymkode: 88fe3...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå