Nera Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Noen som vet hvor man får bestilt vanlige matvarer på nett? (Buskerud)
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #6 Skrevet 19. mai 2018 1 hour ago, Nera said: Noen som vet hvor man får bestilt vanlige matvarer på nett? (Buskerud) Veldig fornøyd med kolonial.no De har rabatt for nye kunder tror jeg, også rabatt for å verve noen. Fikk også gratis brød et par ganger. Fikk dårlig blåskjell en gang, tok bilde og klagde og fikk 200kr rabattkode Anonymkode: 96e56...e56
Nera Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Veldig fornøyd med kolonial.no De har rabatt for nye kunder tror jeg, også rabatt for å verve noen. Fikk også gratis brød et par ganger. Fikk dårlig blåskjell en gang, tok bilde og klagde og fikk 200kr rabattkode Anonymkode: 96e56...e56 Sjekket prisene, og prisene er akkurat som på butikken. Så tapper de egt ikke med penger? I og med at maten må kjøres frem døren. Den eneste forskjellen er at de er behjelpelig med bil, så i mitt hodet tapper det mye penger på det.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #8 Skrevet 19. mai 2018 15 minutter siden, Nera said: Sjekket prisene, og prisene er akkurat som på butikken. Så tapper de egt ikke med penger? I og med at maten må kjøres frem døren. Den eneste forskjellen er at de er behjelpelig med bil, så i mitt hodet tapper det mye penger på det. Prisene er ikke helt det samme, litt dyrere men nesten ikke merkbart. Jeg har selv sammenlignet før med kvitteringene jeg har beholdt. Nå er kolonial et samarbeid med Rema 1000, og har nesten alle de samme varene. For en familie så sparer man tid og stress. Er også gratis levering hvis man bestiller 1 dag før tror jeg Anonymkode: 96e56...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå