AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Det jeg hører om CrossFit er folk som er på trening nesten hele tida. Til og med de som har familie hjemme er visst på trening nesten hver dag. I tillegg er de sosiale med hverandre på fritiden. Høres både fint og noen ganger litt too much ut. De virker ikke som det er lett å komme inn utenfra, ikke engang kjærestene er med om de ikke er i CrissFit-miljøet, virker det som. Er det slik, eller har jeg misforstått? Anonymkode: c39d1...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 Har inntrykk av det samme. De er frelst. Anonymkode: bebf9...3bf
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har inntrykk av det samme. De er frelst. Anonymkode: bebf9...3bf Ha ha- ja, frelst er et dekkende ord😅 Anonymkode: c39d1...ec8
Trollmora Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 På 19.05.2018 den 20.49, AnonymBruker skrev: Det jeg hører om CrossFit er folk som er på trening nesten hele tida. Til og med de som har familie hjemme er visst på trening nesten hver dag. I tillegg er de sosiale med hverandre på fritiden. Høres både fint og noen ganger litt too much ut. De virker ikke som det er lett å komme inn utenfra, ikke engang kjærestene er med om de ikke er i CrissFit-miljøet, virker det som. Er det slik, eller har jeg misforstått? Anonymkode: c39d1...ec8 Jeg har mann og barn og trener CrossFit. Jeg trener 5 økter I uka, om jeg får til - men til tider så havner jeg også I tidsklemma og da prioriterer jeg selvfølgelig familien. Jeg elsker treningsformen og har vært "frelst" I 2 1/2 år - og fått mange nye venner der. Hvis du følger mange av CrossFit utøvere på insta feks, så henger de nok mye sammen på fritiden, ja - men det er også vanlige folk som meg som ikke har så mye "fritid" som er der. Elsker miljøet som tilsier at vi heier på hverandre, støtter hverandre og at det er focus på treningen og ytelsen ikke på speil og kroppen som utfører øvelsene. Anbefaler alle å prøve en time! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå