Gå til innhold

Galskap å bruke 2000kr på å bytte batteri på 6 år gammel mac?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en macbook air mid 2012 med et ihjelslitt batteri. Macen fungerer stort sett ikke uten laderen i. Vurderte derfor å bytte batteri på den, men fikk litt sjokk over prisen, 2000kr. Er det idiotisk å bruke så mye penger på en såpass gammel mac? En ny koster vel minimum 10.000, som er kjiiipe penger i disse dager. Kan man få en ok pc i et annet merke for en lavere sum? 

Skal på utveksling til USA og er litt redd for at det kommer til å være begrenset med lademuligheter i klasserom etc, slik at det blir et problem med såpass dårlig batteri som jeg har nå. 

Anonymkode: 7d456...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du får ikke en like god bærbar for 2000 kr, i hvert fall.

Anonymkode: 5f239...b1d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du bruker pc'n til nettbruk og kontroapplikasjoner kan man komme ganske billig fra det med å kjøpe en ny billig pc. Et annet alternativ er å vente med å handle batteri/ny data til du kommer til statene. Det er billigere.

Anonymkode: 72e71...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungere den fint og er raske ellers med det du bruker den til, ville jeg ha byttet batteri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster vel fort over 10000,- for en ny, så såfremt den dekker dine behov er ikke 2000,- nødvendigvis så mye penger. Men, det skjer jo en utvikling, kjøpte en ny MacBook Pro forrige uke, veldig godt fornøyd med den! Herlig tastatur! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer den greit til ditt bruk hadde jeg byttet batteri uten å nøle. Har selv en gammel 2012 mac som fungerer uten tull til surfing, word osv. Skal jeg bruke Photoshop må den som er hakket nyere frem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får en elendig laptop til 2000... Hvis du er fornøyd med Macbook så bytter du bare batteri.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Solsmil skrev:

En ny MacBook koster vel 15 000 i disse dager.. jeg ville byttet batteri

Samme som ts har koster under 11.000,-

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje jeg bare skal få nytt batteri da. Noen som vet hvor lang tid det tar fra man leverer den inn på eplehuset til jeg får den tilbake? Gjøres det lokalt, eller må den sendes til et verksted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

må batteriet byttes av apple?

se video på youtube hvordan du gjør det selv og bestill et nytt på ebay for en brøkdel av prisen..

Anonymkode: c1ed7...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

se video på youtube hvordan du gjør det selv og bestill et nytt på ebay for en brøkdel av prisen..

Og hva får der tror du? Originaldel? Neppe!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det tør jeg ikke begynne med selv. Dessuten har jeg bare 10 dager på meg før jeg reiser. Ikke sikkert jeg rekker å gjøre det profesjonelt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge den fungerer fint ellers, hadde jeg gjerne brukt 2000kr for nytt batteri. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...