Gå til innhold

"Bare på søndag"- reklame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare meg hvorfor hun dama i prior(?)-reklamen sier det bare er egg på søndag??

Er det fordi egg er "dyrt"?

Fordi egg skal gjøres "spesielt"?

:klø:

forresten en utrolig dårlig reklame,..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg også lurt på. Før trodde man jo at eggespising måtte begrenses pga kolesterol, men det er jo for lengst tilbakevist. Ikke kan det være tiden heller, 4-6 minutter for å koke et egg er jo ikke all verden. En skulle jo dessuten tro at Prior ønsket at folk skulle spise så mye egg som mulig, for å tjene penger, og da virker jo egentlig denne reklamen mot sin hensikt.

Skrevet

berk! Den reklamen går meg på nervene, den er så tåpeliiiiig!! Og så må noen lære den gutten å snakke!!

:riste:

Gjest GreenSky
Skrevet

Fordi egg skal være "kosemat" som vil miste "kosen" hvis det spises for ofte?

Gjest Anonymous
Skrevet

Fra gammelt av var egg "fin mat". Egg var noe man solgte, ikke noe man beholdt og spiste selv. Tradisjonen med søndagsegg kan i Norge spores flere hundre år tilbake i tid.

I mer moderne tid trodde man at mer enn ett egg i uken ville føre til høyt kolesterol og selv om dette er tilbakevist så er det mange som tviholder på oppfattnigen om at egg kun skal spises en gang i uken.

Reklamen er både irriterende og ekkel, mest pga. guttens babystemme.

Skrevet

Reklamen er både irriterende og ekkel, mest pga. guttens babystemme.

JAAAAA!!!!!

Takk for svar forresten ;)

Gjest seroxata
Skrevet

ååårraarhhh!!! Herregud, jeg hater virkelig den reklamen! Den er så helt uten patent, og er så tåpelig at det renner over for mitt gode sinn! og nettopp det gjør at jeg ler så jeg griner hver gang den kommer på tv, for den er så hysterisk..... FÆL! :flekke:

Mamma på speed eller no???! :heiajente:

Skrevet

Dårlig eller ei... den har oppnådd det som er meningen, å bli lagt merke til.

Men er helt enig med dere, den irriterer forferdelig og ungen trenger logoped... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja! Har du hørt noe mer intetsigende vræl??

"Bale egg bå sønda mama"

Er det noen som kjenner seg igjen, eller husker å ha hatt en mor som tyranisk nok tok forbehold om egg Baaaare på søndager, så vennligst si ifra så vi får gjort affære rakst!

Baaale bå sønda..

Hva??

:ler:

Kolestrolsjokket må da sies å være høyere ved et minimalt inntak som det :o

Skrevet
Dårlig eller ei... den har oppnådd det som er meningen, å bli lagt merke til.

.. jo da det er greit at den blir lagt merke til.. men for meg har den heller motsatt virkning.. Blir nesten motstander av egg bare på grunn av reklamen.

Godt det ikke bare er meg som synes den er helt skrekkelig... :evil:

Gjest Gjesta
Skrevet
men for meg har den heller motsatt virkning.. Blir nesten motstander av egg bare på grunn av reklamen.

Sånn funker dårlige reklamer på meg også!!!

Spesielt til frekk pop-up-reklame,...

Gjest seroxata
Skrevet

åå herregud, særlig den teite melodien sitter fast i hodet mitt :o Hvem i huleste er det egentlig som klarer å komme på en så utrolig patentløs reklame uansett???

Jeg skjønner det ikke....

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Den reklamen er den værste jeg har sett. Blir sur hver gang den kommer på tv

Gjest Anonymous
Skrevet

Den lille drittungen meed lespete babystemme kunne jeg godt tenke meg og kaldkvelt :evil:

Skrevet
Den lille drittungen meed lespete babystemme kunne jeg godt tenke meg og kaldkvelt :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...