AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Ser det så godt på bilder av meg. Litt kraftig kjeveparti, og ellers lite feminine trekk da jeg har arvet de fleste trekk fra min far. Jeg føler meg skikkelig stygg og lurer på om noen her har tips til hvordan jeg kan se litt mer kvinnelig ut og føle meg penere? Anonymkode: 410bd...2e4
Professor Orm Skrevet 19. mai 2018 #2 Skrevet 19. mai 2018 Du må lære å akseptere at du har sterke trekk, hvis det faktisk er tilfelle. I så fall vil den beste måten for deg å se bra ut på være å gå med klær og bruke tilbehør som harmonerer med linjene og trekkene dine for øvrig. Ikke prøv å kompensere for mindre feminine trekk ved å lesse på med feminine elementer hvis du skjønner hva jeg mener. Og firkantet ansikt er ikke stygt! Se på Angelina Jolie og Keira Knightley feks. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 Form frisyre og bryn etter ansiktet ditt, det kan skape en viss illusjon om smalere/mykere form. Sørg for ren hud og smink deg med farger som kler deg. Kjenner mange kvinner med kraftige kjeveparti og «kantete» fjes, de aller fleste av dem ser likevel veldig feminine ut! Søk etter tips til hvordan du best kan kle den formen du har og ta det derfra. Anonymkode: 66a26...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå